موزیلا شرکت بررسی محصولات هوش مصنوعی را خریداری کرد

موزیلا، مؤسسه غیرانتفاعی توسعه‌دهنده مرورگر فایرفاکس، خرید یک شرکت نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی را اعلام کرد که بررسی‌های جعلی را برای مصرف‌کنندگان از طریق افزونه‌های مرورگر و یک تحلیلگر بررسی آنلاین شناسایی می‌کند.

موزیلا

موزیلا یک سازمان غیرانتفاعی است که نرم‌افزار رایگان ارائه می‌دهد و یک جامعه هوش مصنوعی منبع باز را تأسیس کرده است که بر ایجاد محصولات قابل اعتماد و مفید متمرکز است.

Fakespot شرکتی است که بر کمک به مصرف کنندگان برای انتخاب محصولات از بازرگانان قابل اعتماد از طریق فناوری تشخیص بررسی های جعلی آنها تمرکز دارد.

افزونه‌های مرورگر مجهز به هوش مصنوعی آن‌ها نظرات را اسکن می‌کنند و می‌توانند نظرات جعلی را دریافت کنند.

مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند از وب‌سایت Fakespot به فناوری تحلیلگر Fakespot خود دسترسی داشته باشند، جایی که رابط کاربری URL‌ها را می‌پذیرد و نظرات جعلی را شناسایی می‌کند.

این فناوری در زمان خوبی ارائه می شود زیرا فروشندگان مخفی شروع به استفاده از ChatGPT برای ایجاد نظرات جعلی کرده اند.

بررسی‌های جعلی متعددی با جستجوی آمازون برای کلماتی که معمولاً توسط ChatGPT ایجاد می‌شوند، شناسایی شدند، مانند «به عنوان یک مدل زبان هوش مصنوعی،طبق گزارش CNBC.

اینها نظراتی هستند که مورد بررسی قرار می گیرند، اما بدون شک سایر تجار به اندازه کافی هوشمند هستند تا امضاهای ChatGPT را حذف کنند.

اسکرین شات از Fakespot Analyzer

موزیلا شرکت بررسی محصولات هوش مصنوعی را خریداری کرد

Fakespot از هوش مصنوعی و سیستم‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی الگوهای آماری که نشان‌دهنده بررسی‌های جعلی هستند، استفاده می‌کند.

این محصول تصویر بهتری از وضعیت واقعی یک محصول در بررسی ها ارائه می دهد.

Fakespot برای Chrome این ویژگی ها را فهرست می کند:

  • رتبه‌بندی‌های فروشنده فوری Fakespot Guard هنگام خرید. هرگز کالای بدی را از فروشنده بد نخرید.
  • نمرات فوری Fakespot. هنگام خرید هرگز فریب نظرات جعلی را نخورید.
  • مرتب‌سازی و فیلتر نتایج جستجو به شما امکان می‌دهد بر اساس بهترین نمرات مرتب‌سازی و فیلتر کنید.
  • نکات برجسته به شما در یک نگاه به شما اطلاع می دهد که بررسی ها در مورد استفاده از تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی اختصاصی ما چیست.”

به گفته موزیلا، نتیجه نهایی، فروش هایی است که مشتریان بیشتری را راضی می کند و بازدهی کمتری را برای بازرگانان ایجاد می کند، که یک برد برد برای مصرف کنندگان و بازرگانان صادق است.

Steve Teixeira، مدیر ارشد محصول موزیلا به مجله موتور جستجو اظهار داشت:

ما نمی‌توانیم از خوش‌آمدگویی به تیم Fakespot در موزیلا خوشحال باشیم.

هر کاری که ما با فایرفاکس انجام می‌دهیم برای بهتر کردن اینترنت برای مردم است – سرگرم‌کننده‌تر، قابل‌اعتمادتر، و با ارزش‌تر.

Fakespot کاملاً مناسب است، محصولی که به طور قابل توجهی تجربه خرید آنلاین محصولات را بهبود می بخشد، اعتماد را بهبود می بخشد و تجربه بهتری را ارائه می دهد و در عین حال حریم خصوصی را برای همه افرادی که از آن استفاده می کنند حفظ می کند.

ادغام Fakespot با فایرفاکس

در اعلامیه موزیلا اشاره شده است که آنها برای رشد شرکت سرمایه گذاری خواهند کرد و در نهایت عملکرد Fakespot را مستقیماً در مرورگر فایرفاکس ادغام خواهند کرد.

کاربران افزونه های مرورگر همچنان از عملکرد قبلی خود لذت خواهند برد.

اطلاعیه موزیلا را بخوانید:

Fakespot بخشی از موزیلا می شود و ابزارهای خرید قابل اعتماد را به فایرفاکس می آورد

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Asier Romero

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور