مهارت های SQL و مدیریت پایگاه داده باید در برنامه های درسی مدارس معرفی شود

عکس پروفایل Arctype Hacker Noon

@arctypeArctype

مشتری SQL مشترک برای توسعه دهندگان و تیم ها

پس از نگاه به سلطنت چشمگیر 50 ساله SQL و چی ما می توانیم از آن یاد بگیریم ، بگذارید اکنون بر روی آن تمرکز کنیم چگونه ما می توانیم آن را یاد بگیریم.

SQL نه تنها در همه جا وجود دارد ، بلکه تقاضای زیادی نیز دارد. با جستجوی سریع در تابلوهای کاری ، نه تنها مشخص می شود که تقریباً تمام شرکتهای S&P 500 برای مهارتهای SQL استخدام شده اند ، بلکه تقاضا برای آنها حتی از زبانهای “پیشرفته” مانند R و Python نیز بیشتر است.

با چنین تقاضای زیادی ، باید بدیهی باشد که این زبان “باستانی” از ابتدا و در اسرع وقت برای همه آموزش داده می شود. با کمال تعجب ، این نمی تواند دور از حقیقت باشد.

این مقاله در مورد مزایای گسترده یادگیری SQL ، چگونگی تغییر برنامه درسی فعلی و جدایی شدید از کدگذاری که باید اتفاق بیفتد ، بحث خواهد کرد.

محاسن یادگیری SQL

یادگیری SQL مزایای بسیاری دارد ، به غیر از اینکه فقط بتوانید پرس و جوهای داده های موقت خود را مدیریت کنید. من قصد ندارم در اینجا لیست جامعی تهیه کنم ، اما برخی از بارزترین مزایا عبارتند از:

آسان برای یادگیری

یادگیری SQL بسیار آسان است و برای درک آن نیازی به آموزش گسترده علوم کامپیوتر نیست. در عین حال ، برخی از اصول برنامه نویسی را آموزش می دهد و می تواند به عنوان پرشی برای …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور