راهنمای خرده فروشان برای پیروزی در تعطیلات در سال 2020

عکس پروفایل نویسنده

@سجاد 042سجاد احمد

سجاد احمد مدیر بازاریابی در RepairDesk است. او از نوشتن ، مسافرت ، دویدن لذت می برد.

فصل تعطیلات همه در مورد گسترش شادی است. این فصل نیز فروش عمده فروشگاه های خرده فروشی است. خرده فروشان امید زیادی دارند که سال را با سودهای کل به پایان برسانند. اما درست مثل خیلی چیزهای دیگر ، خرید در تعطیلات در سال 2020 متفاوت خواهد بود. و به همین دلیل خرده فروشان برای دستیابی به اهداف پایان سال خود باید استراتژی فروش تعطیلات خود را تنظیم کنند.

اگر صاحب مشاغل خرده فروشی هستید ، اینگونه باید برای فروش در تعطیلات برنامه ریزی کنید.

مطمئن شوید که فروشگاه فیزیکی شما ایمن نیست

از زمان شیوع ویروس کرونا در جهان ، مردم فروشگاه های فیزیکی را رها کرده و خرید آنلاین را آغاز کرده اند. اما آنها دلشان برای روزهای خوب رانندگی به فروشگاه و جمع آوری وسایل تنگ شده است. من مطمئن هستم که شما هم این کار را می کنید.

خبر خوب این است که مشتریان هنوز دوست دارند به صورت حضوری خرید کنند. بنابراین به احتمال زیاد ، در این فصل تعطیلات ، برخی از آنها را دوباره در فروشگاه ها خواهید دید. اما قبل از انجام این کار ، ابتدا باید از طریق فروشگاه ضد تاج ، بازدید از آنها را برای آنها ایمن کنید.

ویترین ، قفسه ها ، پیشخوانهای خود را تمیز ، تمیز و تمیز کنید. ضد عفونی کننده دست را در دسترس هر مشتری قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که همه فاصله اجتماعی را حفظ می کنند – تیم شما و مشتریان شما. تماس انسانی را با پرداخت بدون تماس به حداقل برسانید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور