معاملات تایید نشده بیت کوین را با استفاده از Electrum سریعتر معتبر دریافت کنید

عکس پروفایل نویسنده

@FlawTechنقص فنی

Flaw Tech جامعه متخصصان فناوری اطلاعات است. موضوعات بحث شامل سیستم عامل ، امنیت ، نرم افزار و غیره است.

این فقط یک راهنمای اساسی برای کاربران جدید است که فقط باید معاملات تأیید نشده خود را به سرعت استخراج کنند ، من شرایط نصب پیشرفته برای استفاده از Electrum را به صورت خصوصی پوشش نمی دهم.

شما نیازی به “بازی ایمن” و هدر دادن پول بیش از حد پیشنهاد با هزینه معامله بیت کوین احساس نمی کنید زیرا نگران هستید که تأیید آن خیلی طول می کشد. روش هایی برای افزایش هزینه در معامله تأیید نشده به عنوان فرستنده و گیرنده وجود دارد. افزایش هزینه برای فرستنده مقرون به صرفه تر است ، اما انجام این کار به عنوان گیرنده نیز امکان پذیر است.

افزایش هزینه به عنوان گیرنده: کودک هزینه والدین را پرداخت می کند (CPFP)

CPFP به گیرنده این امکان را می دهد تا با صرف سکه های تأیید نشده در یک معامله جدید با کارمزد به اندازه کافی بالا برای پرداخت هزینه هر دو ، معامله تأیید نشده را “تقویت” کند. این به اندازه RBF مقرون به صرفه نیست زیرا معامله دوم باید با پرداخت هزینه فوق العاده بالایی برای پرداخت هزینه اصلی انجام شود ، در حالی که RBF معامله اصلی را لغو می کند. با این حال ، گاهی اوقات ترجیح می دهید که پرداخت را فوراً به عنوان گیرنده تأمین کنید حتی اگر این بدان معنی باشد که هزینه اضافی را خودتان پرداخت می کنید.

افزایش هزینه به عنوان فرستنده: جایگزین با هزینه (RBF)

RBF به فرستنده اجازه می دهد تا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور