مصاحبه با یک برنامه نویس 10 ساله

عکس پروفایل نویسنده

این به راحتی می تواند یک داستان عالی در مورد من یا شما باشد ، و در واقع حداقل ، این شباهت هایی به شباهت های داستان خودم دارد. این همان چیزی است که همه ما الهام بخش آن هستیم و برای بعضی دیگر در سنین پایین تری نسبت به دیگران وجود دارد ، اما همه همیشه توانایی چنین مهارت ها و استعدادهای منحصر به فردی را دارند. هر انسانی داستان عالی خود را برای نوشتن و تعریف دارد. این یک داستان در مورد پسر جوانی است که چیزی بیش از آنچه که به نظر می رسد ، یک جوان نابغه ، با مهارت ها و استعدادهای فراوان است که تشخیص می دهد باید با دنیا به اشتراک بگذارد.

قبل از شروع ، فقط یک معرفی مختصر در مورد من و اینکه چرا من قطعاً نیاز داشتم استعداد او را در سنین پایین برجسته کنم ، احساس کردم ، زیرا این دومین مصاحبه من با مرد جوانی است که برنامه نویسی را نیز در سنین جوانی فرا گرفت. وقتی 10 ساله بودم ، بازی های ویدیویی را دوست داشتم ، اما دوست داشتم کارهای بیشتری انجام دهم. من می خواستم آنها را ایجاد کنم و این اغلب داستان چگونگی علاقه ما به برنامه نویسی است.

در 12 سالگی ، چندین بار برای یادگیری برنامه نویسی تلاش کردم ، اما موفق نشدم. اولین برنامه من ویژوال بیسیک 3.0 بود. من آن را باز می کنم و چندین م componentsلفه را روی صفحه می کشم و رها می کنم ، اما این تقریباً تا آنجاست که می توانم پیدا کنم. خوشبختانه برای من ، و نمی توانم وقایع ، یا چگونگی وقوع آن را توضیح دهم ، اما یک شب ، برنامه مایکروسافت را باز کردم ، چندین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور