چگونه می توان با SirixDB یک برنامه مخاطب در سفر ایجاد کرد

عکس پروفایل نویسنده

@sirixdbSirixDB

یک سیستم مدیریت پایگاه داده نسخه ای ترکیبی روی دیسک / در حافظه. اطلاعات روز گذشته خود را جستجو کنید.

SirixDB یک است بانک اطلاعاتی زمانی. از ابتدا با ساخته شده است موقتی بودن در فکر. موقتی به معنی زمان است. با استفاده از SirixDB ، بازنگری قبلی داده های به روز شده و حذف شده به طور موثری حفظ می شود.

موارد استفاده برای SirixDB به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

  1. در جایی که باید بتوانید نسخه های قدیمی یک رکورد داده شده را مشاهده کنید. در این موارد استفاده ، SirixDB از نیاز به جدول تاریخ برای بازسازی وضعیت پایگاه داده در یک زمان معین چشم پوشی می کند. درعوض ، می توانید به سادگی برای نمایش داده های خود یک مهر زمان تعیین کنید.
  2. جایی که شما نیاز دارید چندتایی نسخه های داده های شما به یک باره. در این موارد ، ما نمی توانیم به سادگی از جدول تاریخچه برای بازسازی وضعیت در یک زمان معین استفاده کنیم ، زیرا ما باید وضعیت پایگاه داده را در زیاد مهر زمان با این حال ، با استفاده از SirixDB ، نوشتن چنین سeriesالاتی برای سفر در زمان آسان است.

برای این اهداف راه حل های مختلفی وجود دارد ، مانند جداول تاریخچه و منبع رویدادها. اما استفاده از SirixDB به طور کلی یک راه حل ساده و موثر است.

سلب مسئولیت: من عضو تیم SirixDB هستم.

برخی از Caveats

در حال حاضر ، SirixDB از داده های رابطه ای پشتیبانی نمی کند. در عوض ، پایگاه داده ها و منابع (معادل یک جدول در SQL) ممکن است حاوی XML یا JSON باشند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور