مرکز داده خنک شده با آب در کارخانه کاغذ رها شده نیاز به پاکسازی دارد

این یک باره یکی از بناهای تاریخی مهم ماین و یکی از زخمهای مهیب آن بود: زمینی به مساحت 1400 هکتار که از سال 2008 رها شده بود ، محل کارفرمای اصلی دولت بوده است: مهندسی و تحقیقات شرکت بزرگ شمال کاغذ دفتر در Millinocket. ساختمان اصلی آن هنوز پابرجا است – فضای خالی ، فراموش شده ، نشتی ، زنگ زده ، اما هنوز هم تقریباً 48000 فوت مربع فضا را در خود جای داده است. این روزنامه ، از جمله چیزهای دیگر ، متاسفانه امروزه کمتر مفید است ، روزنامه تولید می کند.

در اوایل این ماه ، با تحقق رویای 4800 نفر از ساکنان Millinocket ، Pleasanton ، Nautilus Data Technologies مستقر در کالیفرنیا اجاره 99 ساله را برای بهره برداری از یک مرکز داده در 13 هکتار از سایت قدیمی کارخانه کاغذ امضا کرد. هدف اصلی برنامه های ناتیلوس هدف آن استقرار یک سیستم خنک کننده آب با چرخه کامل در تأسیسات است – سیستمی که حتی یک اونس از محل تأمین آب آشامیدنی منطقه دریافت نکند.

Nautilus حق ثبت اختراع سیستم مهار حرارتی را دارد که از یک واحد خنک کننده با حلقه بسته استفاده می کند و مایع استخراج کننده گرما از هوا را دوباره انجام می دهد. این مایع نیازی به آب تمیز نیست. در واقع ، ناوتیلوس از آب دریائی معمولی برای واحد حلقه بسته استفاده می کند ، به دلیل امکانات منحصر به فرد مرکز داده شناور در استاکتون ، کالیفرنیا (که اگر واقعاً روی زمین ساکن شود ، پیشگامانه خواهد بود).

طبق اسناد عمومی ، سایت آسیاب هنوز دارای دو ورودی بزرگ برای آب فرآوری شده است ، به علاوه تصفیه خانه فاضلاب خاص خود.

اکنون ، با کسب شهرت سریع شرکت در شمال شرقی ایالات متحده به دلیل تعهد به احترام به محیط زیست ، ناتیلوس خود را متعهد شده است که یک گزارش محلی دیگر را تعهد کرده است. لیا راسل از بانگور دیلی نیوز روز سه شنبه گزارش داد سخنگوی نائوتیلوس به او گفته بود که آماده سازی سایت برای ساخت و ساز شامل “بسیاری از زباله ها” است.

“خیلی زیاد” چقدر است به نظر می رسد ، مالک سایت سوابقی را نگه داشته است که این شهر – طی سالهای زیادی که برای نجات سایت برای یک مستاجر بالقوه جستجو می کرد – به اطلاع عموم رسانده است.

هنگامی که سایت در مارس و آوریل 2017 توسط Eastern Mold Remediation ، Inc بررسی شد ، دیوارها و سقف های آن قربانی آنچه بازرسان “رشد متوسط ​​تا شدید میکروبی” می نامند ، شدند.

در گزارش تیم بازرسی برای طبقه سوم ساختمان تحقیقاتی آسیاب قدیمی آمده است: “رنگ آمیزی شدید آب روی کاشی های صوتی صوتی ، فرش دیوار به دیوار ، کف کاشی و صفحات سیمانی در معرض دید است.” “آب ایستاده در بخشهایی از فرش ، کف کاشی و دال سیمان تا عمق 1” در بعضی مناطق قابل مشاهده است و در چندین منطقه منجمد شده است. “

کاشی های سقفی در زمان رها شدن ساختمان در جایی که بودند باقی ماندند و تعداد زیادی از آنها سقوط کردند. تمام کاشی های کف باید با خیال راحت دور ریخته شوند. در بیشتر قسمتهای فلزی قابل رویت ، از جمله پوششهای بخاری و وسایل روشنایی ، زنگ زدگی وجود دارد.

در هنگام درخواست کمک مالی پاکسازی فدرال از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، صاحبان سایت ارزیابی کاملی از ساختمان قدیمی انجام دادند. آزبست یافت شد که شاید بیشترین خطر را برای انسان در محل ایجاد کند. لوازم الکتریکی قدیمی متلاشی شده و در معرض بیفنیلهای پلی کلرینه (PCB) قرار گرفتند ، که در سال 1978 ایالات متحده به طور رسمی استفاده از آن را ممنوع اعلام کرد. و رنگ؟ احتمالاً قبلاً حدس زده اید ، بیشتر آن مبتنی بر سرب است.

جای تعجب است که افراد سالم وقتی پاک بود در کارخانه تولید کاغذ کار می کردند.

کار برای شروع پاکسازی سایت برای آماده سازی برای فروش احتمالی قبلاً آغاز شده بود ، اما به دلایل قابل درک ، به دلیل همه گیری متوقف شد.

ممکن است در واقع یکی از خطرناک ترین سایت های ساخت مرکز داده های Brownfield کشور باشد. اما یک استدلال خوب وجود دارد که هیچ صنعت دیگری در این برهه از تاریخ ، با این وعده بزرگ قادر به مقابله با چالش نخواهد بود.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور