مرورگر بینش می خواهد اینترنت را از شر تبلیغات بد ، سئو و اطلاعات غلط خلاص کند

عکس پروفایل نویسنده

@مرورگر بینشمرورگر بینش

قدرتمندترین تجربه جستجو و مرور در iOS – بدون آگهی ، به راحتی و بی نهایت قابل توسعه.

اینترنت برای همه مناسب نیست. افزونه های مرورگر باعث می شود که برای افراد مختلف به خوبی کار کند و در مرورگرهای دسک تاپ همه جا وجود دارد. اما مرورگر تلفن همراه هرگز به همان شیوه قابل توسعه نبوده است ، حتی اگر اکنون زمان بیشتری را نسبت به دسک تاپ روی آن صرف کنیم. [1]

آیفون اولین تلفنی بود که در سال 2007 می توانست یک مرورگر وب کامل داشته باشد. اما iOS Safari هرگز قابل توسعه نبود. برخی از مرورگرهای تلفن همراه همراه با مسدود کردن تبلیغات هستند و روش محدودی برای انجام برنامه های افزودنی در Safari وجود دارد.

چرا ما به یک مرورگر قابل توسعه iOS نیاز داریم؟

کسانی از ما هستند که در تلفن دسک تاپ بزرگ شده ایم و از پسوند استفاده نمی کنیم. اما مهمتر از همه ، در حال حاضر نسلی از کاربران در حال رشد هستند که تلفن اصلی آنها وسیله اصلی آنهاست و همه این بچه ها مغزشان را از طریق استفاده از تلفن همراه پوسیده نمی کنند. بسیاری از آنها محتوای قدرتمند و عمیق را ایجاد و دوباره سازی می کنند.

چه محدودیت هایی مخصوص موبایل است؟

از نظر فنی ، اپل آنچه را که توسعه دهندگان می توانند با WKWebView انجام دهند محدود کرده است ، بنابراین ما نمی توانیم دقیقاً همان الحاقاتی را که در دسک تاپ انجام می دهیم داشته باشیم. به عنوان مثال ، نمی توانید Javascript را در برگه های پس زمینه اجرا کنید.

بسیاری از این محدودیت ها معقول از یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور