متا استانداردهای شفافیت جدیدی را برای تبلیغات سیاسی تعیین می کند

متا در حال ایجاد یک سیاست پیشگامانه برای ترویج شفافیت در تبلیغات سیاسی و اجتماعی با توجه به محتوای تغییر یافته توسط هوش مصنوعی یا دستکاری شده دیجیتال در تبلیغات برای اهداف سیاسی و اجتماعی است.

از سال جدید، این غول فناوری از تبلیغ‌کنندگان می‌خواهد که هرگونه ایجاد دیجیتال یا تغییر تصاویر، ویدیوها یا صدا را در چنین تبلیغاتی در فیس‌بوک و اینستاگرام افشا کنند.

هدف از این حرکت مبارزه با انتشار اطلاعات نادرست با اطمینان از اینکه کاربران می‌توانند محتوایی را شناسایی کنند که برای به تصویر کشیدن رویدادها یا اظهاراتی که رخ نداده است دستکاری شده است.

مقررات جدید اجباری می‌کند که تبلیغات حاوی تصاویر واقعی از افراد یا رویدادهایی که وجود ندارند، یا فیلم‌های تغییر یافته از رویدادهای واقعی، حاوی افشاگری باشند.

با این حال، برای ویرایش‌های جزئی مانند تصحیح رنگ یا تغییر اندازه تصویر، افشاگری لازم نیست، مشروط بر اینکه تأثیری اساسی بر پیام آگهی نداشته باشد.

هنگامی که محتوا به صورت دیجیتالی تغییر یافته شناسایی شود، متا در خود آگهی و در کتابخانه آگهی اعلامیه‌ای خواهد داشت.

تبلیغ کنندگانی که رعایت نکنند با رد آگهی و جریمه های احتمالی مواجه خواهند شد.

خط‌مشی متا همچنان به ممنوعیت محتوایی که دستورالعمل‌های آن را نقض می‌کند، با تکیه بر حقیقت‌سنجی مستقل برای بررسی اطلاعات نادرست ویروسی، ممنوع می‌کند.

اجرای این سیاست نشان دهنده نگرانی فزاینده در مورد یکپارچگی اطلاعات منتشر شده از طریق سیستم عامل های آنلاین است.

متا با وادار کردن تبلیغ‌کنندگان به استفاده از تکنیک‌های دیجیتال در تبلیغات، گامی در جهت بازگرداندن اعتماد کاربران به محتوای آنلاین برمی‌دارد.

خط مشی جدید پیشرفت قابل توجهی برای هر کسی است که به صحت محتوای آنلاین، به ویژه در فضای سیاسی رسانه های اجتماعی، اهمیت می دهد.

این به قابلیت های پیچیده هوش مصنوعی و ابزارهای دیجیتالی می پردازد که می توانند روایت های قانع کننده و در عین حال نادرست ایجاد کنند.

الزام برای افشای اطلاعات فقط در مورد اطلاع بینندگان نیست، بلکه تلاشی برای جلوگیری از دستکاری اطلاعات برای منافع سیاسی است.

برای حرفه ای هایی که شهرت برند را مدیریت می کنند و استراتژی های بازاریابی را ایجاد می کنند، این خط مشی بر اهمیت شفافیت و شیوه های تبلیغات اخلاقی تاکید دارد.


تصویر ویژه: PixieMe/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور