فکر کنید می دانید چرا Google Fitbit را به دست آورد؟ دوباره فکر کنید!

عکس پروفایل نویسنده

تاکنون ، احتمالاً در مورد خرید شرکت ردیاب تناسب اندام پوشیدنی Fitbit توسط گوگل به مبلغ 2.1 میلیارد دلار شنیده اید. این اخبار از زمان آغاز به کار بحث در مورد این شهر بوده است و این بدون دلیل نبوده است.

سالهاست که این غول اینترنتی در تلاش است تا بر بازار ساعت های هوشمند تحت سلطه اپل تأثیر بگذارد و خرید این محصولات تلاش هایش در زمینه پوشیدنی را تقویت می کند.

با این حال ، آیا این تنها چیزی است که گوگل از معامله با Fitbit خارج می کند؟

نه واقعا! اینجا بیشتر …

Google Fitbit را برای داده و نه سخت افزار خریداری می کند

به گفته تحلیلگران ، این حرکت قصد دارد تا گوگل با دسترسی به داده های بهداشتی حدود 28 میلیون کاربر ، گامی فراتر از این در فضای مراقبت های بهداشتی ببرد. در حالی که Fitbit تصریح کرده است که داده های کاربر توسط Google برای تبلیغات استفاده نمی شود ، بسیاری از دارندگان Fitbit از این خرید (و به درستی این امر) در شبکه های اجتماعی شکایت کرده اند.

علاوه بر این ، Google قبلاً اطلاعات زیادی در مورد افراد دارد ، از جمله شامل تاریخچه جستجو ، سابقه مشاهده YouTube و داده های موقعیت مکانی. نه تنها این بلکه Google نیز پروفایل تبلیغاتی کاربران را ایجاد می کند که بر اساس اطلاعاتی مانند موقعیت مکانی ، وضعیت رابطه ، جنسیت ، علایق ، سن ، درآمد ، وزن احتمالی و شغل ساخته شده است.

همه اینها ، همراه با اطلاعات سلامتی و تندرستی Fitbit ، می توانند کاملاً دقیق تر ترسیم شوند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور