چگونه یک پیام پس از مرگ یک حادثه موفق را انجام دهیم که به تیم شما در یادگیری و رشد کمک کند

عکس پروفایل نویسنده

@کایل جونزکایل جونز

مهندس ارشد نرم افزار Vegan Welsh

هنگام رشد تجارت از یک شرکت نوپا به یک شرکت بزرگ ، سیستم های نرم افزاری آن نیز پیچیده تر می شوند ، به این معنی که مواجهه با حوادث اجتناب ناپذیر است. این حوادث هزینه های غیرمستقیمی دارد که می تواند شامل از دست دادن اعتماد به محصول یا برند باشد. با این حال ، حوادث رخ داده لزوماً چیز بدی نیستند – این فرصت های جدید یادگیری و فرصتی برای بهبود روش های عملیاتی آن را برای تجارت فراهم می کند. اما چگونه می توانیم از چنین ناکامی یاد بگیریم؟

مرگ پس از مرگ چیست؟

پس از مرگ حادثه جلسه ای است که تمام افرادی را که درگیر شده اند ، چه مستقیم و چه غیرمستقیم ، برای گفتگو ، مستند سازی و ارزش یابی جمع می کند. برای جلوگیری از بی انگیزگی بیشتر تیم های فنی ، پس از مرگ باید مثبت بماند. مرگ پس از مرگ نیز باید بی تقصیر باشد – این مهندسین را قادر می سازد جزئیات مشارکت خود را ارائه دهند و از ایجاد فرهنگ ترس جلوگیری می کند. یادگیری باید بیش از آنکه روی آنچه اشتباه رفته است متمرکز شود ، بنابراین هرگونه بحث گذشته باید به جای نظرات ، به واقعیت ها بچسبد – اجتناب از عباراتی که شامل می شود ، می توانست داشته باشد یا باید داشته باشد بسیار ضروری است.

چه کسی باید دعوت نامه دریافت کند؟

ذینفعان مختلف باید دعوت نامه های پس از مرگ دریافت کنند ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور