فناوری بهداشت چگونه آینده بهداشت را شکل می دهد

عکس پروفایل ظهر Khunshan Ahmad Hacker

@خونشانخونشان احمد

درمورد tech می نویسد. مهندس نرم افزار و بازاریاب دیجیتال در حرفه. صلح

فناوری هایی مانند هوش مصنوعی ، داده های بزرگ ، یادگیری ماشینی ، پزشکی از راه دور ، واقعیت مجازی ، واقعیت افزوده و اینترنت اشیا نقشی حیاتی در شکل گیری آینده Health Tech دارند. هدف این است که مراقبت از خود و سلامت کلی انسان برای افراد آسان باشد.

در این مقاله ، ما برخی از راه های AI ، Telemedicine ، AR ، VR ، IoT و فناوری های سه بعدی را در بهبود مراقبت های بهداشتی بحث خواهیم کرد و به نیروهای محرک برخی از فناوری های پزشکی تبدیل شده اند.

هوش مصنوعی در فناوری بهداشت

یکی از برترین فناوری هایی که باعث تغییر اساسی در فناوری سلامت می شود ، هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی ستون فقرات همه فن آوری های نوظهور است. برای صنعت مراقبت های بهداشتی ، راه حل های مجهز به هوش مصنوعی می توانند به تحقیقات پزشکی کمک کرده و به تولید محصولات جدید کمک کنند.

با یادگیری ماشینی ، رایج ترین شکل هوش مصنوعی ، اکنون برای محققان این امکان فراهم شده است که به راحتی و با دقت بهتر نتیجه بگیرند. Big Data که با ML همراه است ، برای تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده های بیمار و تشخیص الگوهای بیماری ها استفاده می شود. این شامل تشخیص بیماری ها برای کشف ارتباط بین کدهای ژنتیکی و روبات های کمک کننده به جراحی ها است. در کل ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور