طراحی برای برنامه های تجارت الکترونیکی با استفاده از پایگاه داده NoSQL

عکس پروفایل نویسنده

@دانیلکولبدانیل کلب

توسعه دهنده تجارت الکترونیکی @ Pixelsafari / especial.digital

کار با بسیاری از داده ها مانند محصولات ، سفارشات ، دسته ها ، کاربران و پرداخت ها یک موضوع بسیار مهم هنگام ساخت برنامه های تجارت الکترونیکی است. در این پست ، شما اصول اولیه ساختار برنامه noSQL خود را یاد خواهید گرفت ، بنابراین برای سناریوهای تجارت الکترونیکی سریع و مقیاس پذیر است.

چرا باید در سال 2021 از یک پایگاه داده noSQL استفاده کنید؟

پایگاه های داده NoSQL مانند MongoDB هنوز هم در میان پروژه های توسعه برنامه مدرن بسیار محبوب هستند و در آخرین زمان پیشرفت زیادی کرده اند. این انجمن بسته های مناسبی را برای شما فراهم کرده است که به شما کمک می کند تا با پایگاه داده های noSQL در سطح بسیار مقیاس پذیر کار کنید – مانند مولدهای طرحواره و بسته های ضد نبرد برای ترکیب آن با JS frontends یا graphQL API.

علاوه بر این ، به ویژه MongoDB با ارائه یک راه حل ابر بسیار خوب (MongoDB Atlas: https://www.mongodb.com/cloud/atlas) که کاملاً در یک پشته مدرن فن آوری وب قرار دارد ، کار بسیار خوبی انجام داد.

آیا پایگاه داده noSQL انتخاب درستی برای یک برنامه تجارت الکترونیکی است؟

اگر در سالهای گذشته ایده استفاده از پایگاه داده noSQL را کنار گذاشته اید زیرا شنیده اید که گزینه مناسبی برای هیچ برنامه ای نیست که نیاز به مدیریت بسیاری از داده های پیچیده و معاملاتی داشته باشد ، باید دوباره به آنها ضربه بزنید . اوضاع کاملاً تغییر کرد. در واقع ، واکنش …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور