شرکت های خودروسازی فقط به 5٪ از داده های خودروی خود دسترسی دارند

عکس پروفایل ظهر SiaSearch Hacker

@siasearchSiaSearch

سریعترین و ساده ترین رابط برای ایجاد مجموعه های داده برای دید کامپیوتر. https://www.siasearch.io/

اگرچه سنسورهای وسیله نقلیه مقادیر زیادی داده را جمع آوری می کنند ، اما در حال حاضر تنها 5٪ از آنها برای تولید محصول استفاده می شود. زیرساخت های بهتر و پردازش داده ها کلید پیشرفت هستند.

وعده وسایل نقلیه کاملاً خودمختار همچنان میلیون ها انسان را در سراسر جهان تحریک و الهام می کند. موارد شگفت انگیزی که وسایل نقلیه ایمن ، قابل اعتماد و خودران می توانند برای بشریت انجام دهند – از ارائه تحرک تازه وارد به افراد مسن تا کاهش تصادفات رانندگی – بیش از هر زمان دیگری به دسترس ما هستند. اما هنوز یک راه طولانی در پیش داریم.

همراه با سوخت (بنزین ، گازوئیل یا برق) که اتومبیل را تأمین می کند ، وسایل نقلیه خودمختار برای “رانندگی” ایمن و م effectivelyثر به سوخت خود احتیاج دارند: داده ها. اگرچه این داده ها ، که قبلاً توسط میلیون ها حسگر روی هزاران وسیله نقلیه در سراسر جهان جمع آوری شده است ، به راحتی در دسترس هستند ، اما از آنها در حد امکان استفاده نمی شود.

امروزه شرکت های خودروسازی فقط به 5٪ از داده های خودروی خود دسترسی پیدا می کنند ، در حالی که 95٪ باقیمانده برای ذخیره سازی و بهینه سازی بدون زمینه لازم برای استفاده از آنها هزینه بر است.

مجموعه داده های حسگر الگوریتم هایی را تأمین می کند که تمام سطوح رانندگی خودکار را امکان پذیر می کند. به عنوان شرکت های خودروسازی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور