سه گانه فروید در دنیای جدید کار از راه دور

عکس پروفایل مایکل بروکس هکر نون

@مایکل بروکسمایکل بروکس

بنیانگذار و مدیرعامل goLance و نویسنده REMOTE iT! ، بهترین فروشنده آمازون در برون سپاری.

بسیاری از مردم می پرسند چه عواملی باعث تصمیم من برای کارآفرینی شد. من می خواستم این آزادی را داشته باشم که بدون محدودیت اهداف خودم را تعیین کنم و شغلی پیدا کنم که بتوانم در بلند مدت به آن متعهد باشم.

بعضی اوقات قیمت آن آزادی را می توان با 16 ساعت کار روزانه متناوب کرد ، اما چون من علاقه زیادی به کارم دارم و زمانی که نیاز دارم مکث می کنم ، مهم نیست.

اما از کجا می دانید که چه زمانی آماده انجام حرکت هستید؟ چگونه می توانید تصمیم خود را برای دیگران توضیح دهید؟ من قبلاً این کار را انجام داده ام و چاره ای ندارم جز اینکه دوباره این کار را انجام دهم. برای راهنمایی با سیگموند فروید تماس گرفتم.

بیایید به وضعیتی که در آخرین مقاله ام بحث کردم برگردیم ، زیگموند فروید چه کاری انجام می دهد؟ مشاوره در مورد کار از راه دور و مشاوره ازدواج در طول بیماری همه گیر.

به طور خلاصه ، فروید با جورج و همسرش نیکیتا ملاقات کرد و به جورج کمک کرد تا او را متقاعد کند که چرا باید کار شغلی خود را رها کند و به یک توسعه دهنده نرم افزار مستقل برای یک شرکت بازی تبدیل شود. اکنون جورج می خواهد شرکت توسعه بازی خود را تاسیس کند و به یک تیم 3 نفره نیاز دارد.

بار دیگر ، سرانجام فروید بازگشت تا به جورج و همسرش کمک کند تا مسائل را مرتب کنند. آنچه اتفاق می افتد در اینجا است:

جورج: من این را دارم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور