سلام مارک کوبایی ، اینگونه از کلاهبرداری رمزنگاری جلوگیری می کنید [Watch Video]

تصویر
عکس پروفایل ناهار هکر ظهر

@متخلفمتخلف

مدیر عامل گروه Koinos ، سازندگان بلاک چین Koinos

من آندرو لوین ، مدیر عامل گروه Koinos هستم و در آخرین قسمت برنامه آینده غیرمتمرکز ما ، با آدام از gFam در مورد چگونگی جلوگیری از کلاهبرداری صحبت می کنم ، که یک مهارت بسیار مفید در فضای رمزنگاری است!

https://www.youtube.com/watch؟v=s1DAtOjlYZ8

مهمترین نکته ای که می خواستم در این بحث بیان کنم ، رعایت مبحث “خود حاکمیت” بود. از نظر من ، و فکر می کنم چشم هم تیمی های من در Koinos Group ، حاکمیت بر نفس همان چیزی است که رمزنگاری است. دقیقاً این کسانی هستند که این موضوع را از دست می دهند ، یا آن را کاملاً رها می کنند ، اغلب درگیر کلاهبرداری می شوند.

Blockchains / = جادوی سیاه

من می گویم “با کلاهبرداری درگیر شوید” ، زیرا در تجربه من بسیاری از پروژه هایی که به نظر می رسد کلاهبرداری هستند ، لزوماً چنین تصور نشده اند. آنچه معمولتر است این است که یک تیم “بلاکچین” یا “ارز رمزنگاری شده” را به نوعی جادوی سیاه تفسیر کرده است که می تواند در برنامه خود برای حل برخی از مشکلات حل نشدنی استفاده کند.

آنها با استفاده از ابزار جدید جادویی خود ، قصد خود را برای حل این مسئله غیرقابل حل اعلام می کنند حتی اگر هنوز راه حلی برای این مشکل ایجاد نکرده اند. برخی از افراد به آنها ایمان دارند و در یک ICO سرمایه گذاری می کنند ، که تیم تفسیر می کند به عنوان اعتبار که آنها …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور