رفتن از صفر به یک: کتابهایی که باید برای ساخت مشاغل محصول جدید بخوانید

عکس پروفایل نویسنده

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

ما در حال شروع یک کار جدید هستیم که هسته اصلی آن یک محصول فناوری سازمانی است. من مشتاقانه می بینم که تیم بنیانگذاری که جمع آوری کرده ایم موفق هستند ، بنابراین لیستی از کتابها را که شامل ایده هایی است که در این مرحله برای یک محصول جدید بیشتر مفید دانسته ام (از 0.1 به 1)

تهیه لیست دشوارتر از آن بود که فکر می کردم. من می خواستم لیست را کوتاه و متمرکز نگه دارم تا قابل هضم و قابل استفاده در سریعترین زمان ممکن باشد ، در عین حال به اندازه کافی گسترده باشد تا ایده های کلیدی تیم را برای دستیابی به موفقیت مورد استفاده قرار دهد.

من هدفمند کتابهایی در مورد روانشناسی ، رشد شخصی و انگیزه قرار نداده ام حتی اگر این مبانی پایه و اساس دستیابی به هر چیز قابل توجهی باشد. این موضوعی در نوع خود است و مختص یک فعالیت جدید نیست و مردم معمولاً در اینجا سلیقه های مختلفی دارند.

کتاب های رهبری و مدیریت گنجانده نشده است زیرا هنگامی که شما فقط یک تیم کوچک هستید ، تقویت توانایی رهبری کمتر از اجرای جامع مباحثی است که من پوشش خواهم داد. این یکی ممکن است کمی بحث برانگیز باشد (حتی از نظر خودم) و کنار گذاشتن آن سخت ترین بود.

من کتابهایی با موضوع مصرف کننده گنجانده ام …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور