راهنمای شما برای پیاده سازی سیستم های مبتنی بر طرحواره ، چند مستأجر و PostgreSQL

عکس پروفایل ظهر Varun Sharma Hacker

قبل از اینکه به موضوع اصلی این مقاله بپردازیم ، اجازه دهید ابتدا کمی در مورد اینکه چند اجاره چیست صحبت کنیم. طبق ویکی پدیا ،

“عبارت “اجاره چند نرم افزار”به معماری نرم افزاری اشاره دارد که در آن یک نمونه از نرم افزار بر روی سرور اجرا می شود و به چندین مستاجر خدمت می کند. مستأجر به گروهی از کاربران گفته می شود که دسترسی مشترکی با امتیازات خاص به نمونه نرم افزار دارند. “

رایج ترین مورد استفاده برای سیستم های چند مستاجر ، برنامه های مبتنی بر SaaS است که بسته به حوزه برنامه ، از سطوح مختلف انزوای داده استفاده می کنند.

بیایید بگوییم ، شما محصولی دارید که می خواهید به چندین سازمان ارائه دهید تا کاربران آنها بتوانند به سیستم عامل وارد شوند و از این سرویس استفاده کنند.

ساده ترین راه حل این است که پایگاه کد خود را برای هر سازمان کپی کرده و به طور جداگانه مستقر کنید. به نظر می رسد که حفظ یک امر شهودی اما دشوار است زیرا یک سرپرست مدیریت چندین سرور وجود دارد.

هر زمان که تیم توسعه دهنده شما نیاز به افزودن ویژگی جدیدی داشته باشد ، باید یک سری اعزام ها دنبال شود. با یک معماری چند مستاجر، این مشکل می تواند به راحتی برطرف شود و منجر به ایجاد یک کد کد ثابت شود زیرا اکنون تیم باید فقط یک کد کد را حفظ کند. مطابق مثال ما ، مستأجر می تواند سازمان هایی باشد که از محصول ما استفاده می کنند.

چندین معماری وجود دارد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور