آیا شما قربانی حمله آنلاین شده اید؟ در اینجا نحوه اقدام وجود دارد

عکس پروفایل ظهر جفری تینسلی هکر

@جفرایتینسلیجفری تینسلی

جفری تینسلی بنیانگذار و مدیرعامل MyLife.com است ، که به افراد کمک می کند تا بصورت آنلاین از خود محافظت کنند.

هر سال از هر سه آمریکایی یک نفر دچار حمله آنلاین می شود که نرخ آن در هر 39 ثانیه حدود یک حمله است. اگر این باعث وحشت شما می شود ، باید حملات سایبری یک مشکل واقعی در دنیای دیجیتالی شده امروز است. از بات نت ها که کامپیوترها را با نرم افزار مخرب آلوده می کنند گرفته تا کلاهبردارانی که ایمیل های متقلبانه را برای به دست آوردن اطلاعات مالی شخصی ارسال می کنند ، این حملات هر روز اتفاق می افتد.

جرایم رایانه ای چنین تهدید بزرگی است زیرا اطلاعات خصوصی را به خطر می اندازد و منجر به آن می شود کلاهبرداری ، تقلب و ضربه روحی. اگر تاکنون قربانی یک حمله آنلاین شده اید ، می دانید که لرزش شما به طول می انجامد احساس آسیب پذیری و باعث ناراحتی ناشی از کلاهبرداری می شود ، و حتی طولانی تر اینکه شما دوباره به اینترنت اعتماد کنید. اما مواردی وجود دارد که می توانید – و باید – انجام دهید اگر قبلاً هدف کلاهبرداران بوده اید.

مراحل ذکر شده در زیر به کاهش آسیب ، جلوگیری از حملات در آینده و ترغیب به بهبود سریع کمک می کند.

گزارش کلاهبرداری

شما باید بلافاصله پس از احساس پرچم های قرمز ، این حادثه را گزارش دهید. بسیاری از قربانیان حملات آنلاین کلاهبرداری را گزارش نمی دهند زیرا یا نمی دانند کجا گزارش را ارائه دهند ، احساس می کنند این کار بیهوده است ، یا …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور