داستان یک مهلت توسعه دهنده و تخمین زمان تخیل

عکس پروفایل نویسنده

@رمزهای عبورلوئیز لوت

فقط یک نسیم توسعه دهنده دیگر با وجود این وجود.

از شما خواسته شد برنامه ای بنویسید و در مرحله کشف بحث ها ، از شما پرسیده شد که چه مدت طول می کشد؟ کانون توجه شما بود و همه رو به روی شما کردند. روی چهره آنها می توانستید سوالی واقعی را که می پرسید ببینید … چه مدت می خواهید ما را پشت هدف واقعی خود قرار دهید؟ بیایید بپذیریم ، این همان چیزی است که آنها واقعاً می خواهند بدانند. چه مدت باید منتظر بمانند تا بتوانند از آن ویژگی جدید در بازار استفاده کنند و تبلیغ کنند.

شما شروع به احساس فشار می کنید که همه ناگهان روی شما حساب می کنند. شاید شما توسعه دهنده جدید تیم باشید ، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که همه را ناامید کنید. بدون هیچ تحقیق یا جزئیات واقعی ، شما بر اساس آنچه تاکنون می دانید ، یک محاسبه سریع ذهنی انجام می دهید و یک چارچوب زمانی را می چرخانید.

شما می گویید ، “ممکن است حدود 6 هفته طول بکشد ، ببخشید یا بگیرید” ، امیدوار باشید که توجه داشته باشید که گفتید “می توانید” به معنای حدس و گمان باشد و نه یک احتمال ثابت.

“باشه! اگر می توانید آن را به 4 هفته کاهش دهید ، بله فوق العاده است؟ ” چیزی است که می شنوید

همه هیجان زده هستند. مدیر شما درحال جلب توجه است زیرا آنها در مورد زمان بندی مشخص شده و برنامه های پایه را در آن برنامه یادداشت می کنند. آنها 4 هفته دیگر منتظر یک برنامه کاری هستند. شما به اطراف نگاه می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور