یک صنعت مرکز داده واقعاً پایدار نیاز به تنظیم دارد

شرکت های بزرگ و کوچک می توانند ابتکارات گسترده پایداری را ارائه دهند ، مدیران آنها می توانند اظهارات بزرگی را در مورد اقدامات جسورانه شرکت ها برای کاهش تأثیر کسب و کار خود در محیط زیست به مطبوعات ارائه دهند ، اما در پایان روز ، رانندگانی که کسب و کار خود را به کار می گیرند تغییر اقلیم کافی نخواهد بود. این امر برای اپراتورهای مرکز داده درست است همانطور که برای هر شرکت دیگری که هدف اصلی آنها – سودآوری – با هزینه اضافه شده پایداری مغایرت دارد ، صادق است.

آنچه باعث ایجاد سوزن در تغییرات آب و هوایی می شود ، تنظیم مقررات است و در حالی که برخی صنایع ، در درجه اول انرژی و خودرو ، قوانین پایداری جدیدی را به آنها تحمیل کرده اند (به درجات مختلف در سراسر جهان) ، صنعت مرکز داده چنین کاری نکرده است.

این موضوع آخرین قسمت از The Data Center Podcast است ، که در آن ما با Ed Ansett ، یک مهندس دیرینه مرکز داده و مدیر بازرگانی که صریحاً در مورد تأثیر صنعت مرکز داده بر تغییرات آب و هوا صحبت کرده است ، مصاحبه می کنیم. وی در مورد چگونگی نزدیک شدن به رابطه پیچیده بین بخش مرکز داده و آب و هوا ، از دولتها مشاوره گرفته است ، جایی که از یک طرف ، شما یکی از سریعترین بخشها را از نظر مصرف انرژی دارید و از طرف دیگر مزایای آب و هوایی تحول دیجیتال این بخش است. پشتیبانی می کند – مواردی مانند کاهش نیاز به سفر ، به عنوان مثال ، یا جایگزینی اسناد کاغذی با اسناد دیجیتالی.

در پادکست ، ما در مورد:

  • پایداری مرکز داده
  • پیمان مرکز داده های سبز اتحادیه اروپا که اخیراً تشکیل شده است
  • تنظیم مراکز داده برای کاهش تأثیر صنعت بر تغییرات آب و هوایی
  • امیدوار کننده ترین فناوری ها برای بهبود پایداری مرکز داده

آنست معتقد است که اگر صنعت مرکز داده ها تغییری در مسیر تغییرات آب و هوایی ایجاد کند ، تنظیم مقررات ضروری است.

وی گفت: “برخی از کارهایی که ما باید از منظر پایداری انجام دهیم هزینه بیشتری خواهد داشت.” برخی از مناطق وجود دارد که یک رویکرد پایدار از اقتصادی تر از یک رویکرد اقتصادی مقرون به صرفه است. “تا حدی درست است ، اما در بیشتر موارد ، اینطور نیست.

وی ادامه داد: “برای پایداری برای کار در محیطی که در آن هستیم ، باید یک وارونه اقتصادی نیز وجود داشته باشد.” “و اگر روند صعودی اقتصادی وجود نداشته باشد ، من کاملاً متقاعد شده ام که سهامداران شرکتهای مختلف درگیر با استفاده از اقدامات پایدارتر و بیشتر ، از فرسایش سود خود خیلی راضی نخواهند بود. من فقط نمی بینم که چگونه کار خواهد کرد ، مگر اینکه اجباری باشد. “

مصاحبه ما با Ed Ansett ، از راه حل های i3 را به طور کامل در پادکست مرکز داده بشنوید. (در زیر پخش جریانی کنید یا آن را در هر جای پادکست زنده پیدا کنید.)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور