خط مشی جدید New Trustpilot “Context Over Keywords”: بین پاسخگویی و عادی بودن

عکس پروفایل نویسنده

اگر یک عکس هزار کلمه باشد ، ارزش یک مرور چقدر است؟

یک مشتری یا کاربر جدید. صدها و هزاران

البته ، من به بررسی های مثبت ، پنج ستاره (ترجیحا) اشاره می کنم. اما در مورد بررسی های منفی کلاله ای یک ستاره چه می کنید؟ درمورد آنها چه خواهیم کرد؟ می توانید سر خود را در ماسه ها دفن کنید ، اما این مسئله نمی تواند مشکل را حل کند.

اگر از من می پرسید ، دو نوع بررسی منفی وجود دارد. نوع اول در نتیجه تماس کسی برای توجه یا تنبلی (عدم تمایل) برای تماس با پشتیبانی است. در این موارد ، مشکلات معمولاً به سرعت و با موفقیت حل می شوند. اغلب اوقات ، داور بررسی منفی اولیه خود را تغییر می دهد. این یک موقعیت برد-برد برای هر دو طرف است. پرونده بسته شد.

نوع دوم یک داستان کاملاً متفاوت است. این بازرسان بدنبال راه حلی نیستند بلکه بدنبال خون ارائه دهنده خدمات هستند. تنها هدف این بررسی های منفی صدمه دیدن هرچه بیشتر و تا زمانی که ممکن است است. من شخصاً در برابر این به اصطلاح “بررسی انتقام” چیزی ندارم ، اگر این عمل ناامیدی و تصمیم گیری باشد تا به برخی از شرکت های بزرگ بد درس بدهد.

با این بررسی های انتقام هنوز امید به پایان خوش وجود دارد. مردم سرانجام به خود می آیند و اجازه می دهند گذشتگان گذشته باشند.

اما در مورد نوع خاص بررسی انتقام چطور …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور