جان مولر از گوگل منسوخ شدن سئو را نمی بیند

جان مولر از گوگل نظرات خود را در مورد آینده سئو و اینکه آیا روزی منسوخ می شود یا نه می گوید.

در طی hangout جستجوی Google Central SEO در تاریخ 2 ژوئیه ، س questionالی ارسال شد که به سادگی می پرسد: “چشم انداز شما برای آینده SEO چیست؟”

این باعث می شود مولر درجا بیاید زیرا او اعتراف می کند که سخنرانی آسانسور کاملی در مورد آینده سئو ندارد.

او یک نگرانی مشترک را در صنعت SEO جستجو می کند ، این است که یادگیری ماشین بسیار پیشرفته خواهد شد و Google بدون هیچ گونه بهینه سازی اضافی وب سایت ها را درک می کند.

اگر الگوریتم های یادگیری ماشین Google بتوانند همه چیز را در مورد وب سایت ها به تنهایی درک کنند ، دیگر نیازی به SEO نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این حال مولر آینده جستجو را به این سمت نمی بیند. در اینجا پاسخ کامل او است.

جان مولر از گوگل در مورد آینده سئو

هنگامی که مولر از چشم انداز خود در مورد SEO جستجو کرد ، مولر پاسخ می دهد:

“من نمی دانم. سؤال خوبی بود. من آن پاسخ پنج دقیقه ای درباره آینده سئو را ندارم. من فکر می کنم یکی از مواردی که مردم همیشه نگران آن هستند ، همه چیز در مورد یادگیری ماشین است و الگوریتم های گوگل تا آنجا پیش می روند که به طور خودکار هر وب سایت را می فهمند و SEO منسوخ می شود ، هیچ کس نیازی به این کار ندارد. فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

وی در ادامه با مقایسه صنعت طراحی وب با اشاره به اینکه CMS امروزه علی رغم پیشرفت پیشرفته ، توسعه وب سایت را منسوخ نکرده است ، ادامه داد:

با پیشرفت بیشتر CMS ، صنعت طراحی وب سازگار و تکامل یافته و به دنبال مشکلات جدید برای حل و فصل است.

“… با تمام این فن آوری های جدید ، ابزارهای جدید و روش های جدیدی برای جستجو در وب سایت خود و ایجاد ایجاد محتوای واقعا خوب برای شما ، ایجاد ساختارهای روشن برای وب سایت خود ، ممکن است داشته باشید.

مشابه آنچه در 10-20 سال گذشته اتفاق افتاده است ، همچنین در ابتدا کد PHP خود را می نوشتید و HTML خود را درست می کردید و این بسیار کار بود و با گذشت زمان همه این CMS ها در جایی تکامل یافتند که اساساً هر کسی می تواند به آنجا برود خاموش و ایجاد یک وب سایت بدون نیاز به درک واقعی هر یک از این HTML و نوعی از اصول اولیه سمت سرور. “

چرا این مقایسه را انجام می دهیم؟

مولر SEO را در همان جهت می بیند. وی پیشنهاد می کند برخی از کارهایی که به صورت دستی انجام می دهیم ، مانند نوشتن برچسب های H1 و H2 ، در نهایت ممکن است توسط CMS وب سایت انجام شود.

آینده SEO که مولر توصیف می کند به نظر می رسد عمدتا توسط ابزارهای مختلف خودکار خواهد شد.

او مثالی از بارگذاری محتوای اصلی یک صفحه وب و داشتن CMS به طور خودکار برچسب های عنوان را بهینه می کند.

“و من فکر می کنم که تکامل ادامه خواهد یافت و ابزارهای بیشتری در دسترس خواهد بود و شما قادر خواهید بود کارهای بیشتری را انجام دهید به نوعی که برای موتورهای جستجو بسیار مناسب عمل کند و این نیست که کار SEO ادامه یابد. دور اما بیشتر تکامل می یابد.

بنابراین شاید به جای تغییر دست برچسب های H2 و برچسب های H1 ، این موارد را به CMS واگذار کنید که مطمئن شود مهمترین مطالب از قبل به عنوان عنوان در صفحه موجود است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بازاریابان فکر می کنند گوگل با پیشرفت در یادگیری ماشین ، SEO را منسوخ خواهد کرد.

به نظر می رسد مولر پیشنهاد می کند CMS در نهایت موارد بیشتری را به تنهایی برای موتورهای جستجو بهینه می کند.

بنابراین کجا SEO ها را ترک می کند؟ زمان نشان خواهد داد که نقش SEO در آینده چگونه خواهد بود. مولر به زودی نمی بیند که این حرفه به جایی برود.

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=px6UBLhWKBk

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور