چگونه می توان تست نرم افزار را برای CTO از منابع خود خارج کرد

تصویر
عکس پروفایل Kalei White Hacker Noon

تعیین اینکه آیا برون سپاری برای نیازهای شما و چگونگی یافتن ارائه دهنده مناسب در دریای گزینه ها بهترین است

وقتی نوبت به تکمیل به موقع پروژه های نرم افزاری می رسد با کمترین نقص ممکن ، مدیران با این س facedال روبرو می شوند که آیا باید تست نرم افزار را به خارج از کشور برسانند ، تیم داخلی خود را مستقر کنند ، یا از منابع گسترده استفاده کنند یا کلاً از داشتن آزمایشکننده صرف نظر کنند (توصیه نمی شود!). تست نرم افزار برون سپاری می تواند مزایای مختلفی از جمله صرفه جویی در وقت در منابع انسانی ، آموزش و هزینه های ابزار و تجهیزات را فراهم کند. اما شناسایی بهترین شریک برای برون سپاری می تواند یک چالش باشد.

اگر هنوز نگران این هستید که آیا برون سپاری آزمایش نرم افزار تصمیم درستی برای کسب و کار شما است ، پس به جای درست رسیده اید! در این راهنمای گام به گام ، ما به شما کمک می کنیم بفهمید کدام نوع برون سپاری مناسب ترین نیاز شماست ، جوانب مثبت و منفی هر یک از روش های برون سپاری ، و چه معیارهایی را هنگام انتخاب ارائه دهنده باید در نظر داشته باشید.

اهمیت تست نرم افزار

اول از همه ، بیایید تست نرم افزار را تعریف کنیم. یک تعریف از آزمایشی که در Abstracta دوست داریم ، Cem Kaner است ، “بررسی فنی نرم افزار به منظور ارائه اطلاعات در مورد کیفیت آن به افراد مختلفی که در ساخت آن نقش دارند.”

به طور معمول ، تست نرم افزار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور