توسعه کم کد به دانشمندان داده کمک می کند تا بینش های تحلیلی را کشف کنند

عکس پروفایل Aditya Gairola Hacker Noon

@آدیتیا-گایرولاآدیتیا گایرولا

بازاریاب محتوا با 3+ سال تجربه در زمینه نوشتن ، مدیریت شبکه های اجتماعی و مارک تجاری.

سیستم عامل های توسعه یافته با کد کم ، تیم های Data Science را قادر می سازند تا به سرعت بینش های تحلیلی را از Big Data بدست آورند.

همانطور که سازمان ها در گرفتن ، ذخیره و تجزیه و تحلیل داده ها از منابع مختلف مهارت پیدا می کنند ، در حال کشف فرصت های تجاری استفاده نشده قبلی هستند.

این امر با کمک Data Science امکان پذیر شده است که شرکت ها را قادر می سازد تا تصمیمات هوشمندانه و مبتنی بر داده و همچنین ساخت و استقرار سریعتر راه حل های Big Data را بگیرند. با این وجود چالش این است که خدمات مشابه در شرکتهای متوسط ​​یا کوچکتر اغلب به دلیل کمبود متخصصین Data Science هنوز در دسترس نیستند.

توسعه کم کد را وارد کنید

با استفاده از رابط کاربر و پیکربندی گرافیکی ، فناوری Low-Code به متخصصان غیر فناوری اجازه می دهد تا وارد دنیای توسعه شوند. آنها می توانند برنامه های بدون دانش پیش نیاز در زمینه کدگذاری یا سایر خدمات مدیریت پایگاه داده را ایجاد کنند. گارتنر پیش بینی می کند بازار جهانی Low-Code Tech در سال 2021 با رشد 23 درصدی روبرو شود.

این چگونه برای Data Scientists کار می کند؟

سیستم عامل های توسعه کد کم ، تیم های Data Science را قادر می سازند تا به سرعت بینش های تحلیلی را از Big Data بدست آورند. با همزیستی یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور