تغییر از رشد منجر به فروش به ذهنیت رشد منجر به محصول

عکس پروفایل Merve Cankiz Coruh Hacker Noon

@کانکیزMerve Cankiz Coruh

cofounderProducter (producter.co) که افراد محصول را قادر می سازد تا با طرز فکر مبتنی بر محصول رشد کنند.

منظورشون چیه؟

شرکت رشد هدایت فروش: همانطور که مانیش نپال توضیح می دهد ، “هدایت فروش ، استراتژی رشد جایی است که فرایندهای فروش شما و تیم ها صندلی راننده را برای رشد درآمد شما در اختیار می گیرند.” موفقیت در مشاغل تحت هدایت فروش مستقیماً به عملکرد تیم فروش بستگی دارد.

شرکت رشد محصول: Openview رشد مبتنی بر محصول را به عنوان یک مدل رشد متمرکز بر کاربر نهایی تعریف می کند که به خود محصول به عنوان محرک اصلی جذب ، تبدیل و گسترش مشتری متکی است.

چه چیزی با هدایت فروش کار نمی کند؟

1) سیلوهای سازمانی

شما به عنوان یک کاربر از درد رنج می برید و به دنبال نسخه پزشک هستید. سرانجام ، شما فکر می کنید که درمانی برای درد خود پیدا کرده اید و در مورد این ابزار در وب سایت آن مطالعه کرده اید. سپس ، شما یک نسخه ی نمایشی را با یک نمایندگی فروش رزرو کرده و تصمیم به خرید آن می گیرید. با این حال ، مبارزه واقعی زمانی شروع می شود که در واقع شروع به استفاده دقیق از محصول کنید. آنچه در آن ثبت نام کرده اید و با نماینده فروش در مورد آن بحث کرده اید دور از انتظار شما نیست.

اینجا اولین و بدترین مکانی است که نارضایتی مشتری در آن ریشه می زند. این همان اتفاقی است که معمولاً هنگامی رخ می دهد که تیم های فروش ، بازاریابی و محصولات با یکدیگر بیگانه باشند. باور کنید من آن جاده را طی کرده ام.

2) CAC بالا (مشتری …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور