تلاش برای افزایش حقوق: کارگران فناوری اطلاعات مزیت را دارند | دانش مرکز داده

علیرغم افزایش ترس از رکود اقتصادی و موج اخراج کارکنان در میان کارفرمایان برجسته فناوری، متخصصان فناوری اطلاعات هنوز بسیار مورد تقاضا هستند – و در بسیاری از موارد احساس می‌کنند که بیش از حد کار می‌کنند و مورد توجه قرار نمی‌گیرند.

همه اینها یک موقعیت چانه زنی قوی برای مجریان تثبیت شده ایجاد می کند. اما تبدیل عملکرد عالی به دستمزد بهتر یا مزایای اضافی مستلزم ایجاد یک پیام قوی و توانایی ارائه شواهد قانع کننده برای حمایت از مطالبات برای دریافت حقوق بیشتر است.

در میان این رکود اقتصادی، جاش برنر، مدیر عامل Hired، گفت که او دیده است که میانگین حقوق برای متخصصان فناوری با تجربه – آنهایی که شش سال یا بیشتر تجربه دارند – در پلتفرم شرکت از ژانویه 2022 تا به امروز نسبتا ثابت باقی مانده است.

وی گفت: با این حال، کارکنان فناوری اطلاعات نباید در روند مذاکرات حقوق دلسرد شوند. آنها باید ارزش بازار خود را در این شرایط جوی بدانند و از آن حمایت کنند، به خصوص اگر مسئولیت های بیشتری را تحت محدودیت های منابع و کارکنان سخت تر بر عهده می گیرند.

چگونه قوانین شفافیت دستمزد می تواند به کارکنان کمک کند حقوق فنی را که شایسته آن هستند دریافت کنند

برنر گفت که قوانین شفافیت دستمزد که در سراسر ایالات متحده در ایالت هایی مانند نیویورک، کالیفرنیا و واشنگتن وضع شده است، دیدن و درک دسته حقوقی را برای کاندیداها در ایالات متحده آسان تر کرده است.

برنر گفت: «این تغییرات فرصت‌های بیشتری را برای جویندگان کار ایجاد کرده است تا ارزش و قهرمان خود را درک کنند تا آنچه را که شایسته آن هستند دریافت کنند.

او به ابزارهایی مانند Glassdoor و Payscale اشاره کرد که می‌توانند به عنوان منابع مفیدی برای به دست آوردن تخمین‌های جبران خسارت در برابر حقوق بازار عمل کنند.

به گفته برنر، کارکنان فناوری اطلاعات می توانند از این اطلاعات برای مذاکره در مورد افزایش دستمزد به عنوان بخشی از یک گفتگوی کلی در مورد اینکه چگونه از برآورده کردن الزامات شغلی خود فراتر رفته اند، استفاده کنند.

او گفت: «آنها می‌توانند گفتگوی دقیق‌تری داشته باشند – پر از زمینه، مثال‌ها و جزئیات – برای بحث در مورد اینکه چگونه مشارکت‌هایشان به نیازهای تجاری بزرگ‌تر و اهداف آینده شرکت ارزش می‌افزاید.»

درک ارزش خود در بازار آزاد

جاش درو، مدیر منطقه ای منطقه بوستون در رابرت هاف، گفت که افراد باید “کاملا” احساس راحتی کنند که در مورد غرامت صحبت کنند و توضیح داد که نامزدهایی که می دانند بازار فعلی کجاست و چه فرصت های دیگری وجود دارد، بهتر می توانند از ارزش خود استفاده کنند. بازار آزاد اگر قرار باشد حرکتی انجام دهند.

«توانایی بیان کردن [to] مدیر شما که چرا با ارائه مثال‌های کاری خاص یا نمونه‌های پروژه به دنبال افزایش حقوق هستید، همیشه یک شاخص عالی است.” “

درو نقل قول را کشید

درو پیشنهاد می‌کند که مثال‌های خاصی از جایی که عملکرد خوبی داشته‌اید یا فراتر رفته‌اید، ارائه کنید، و اضافه می‌کند که برخی از شرکت‌ها بررسی‌های عملکرد را به صورت سه ماهه انجام می‌دهند که می‌تواند برای کمک به شما مورد استفاده قرار گیرد.

درو می‌گوید: «اگر برای شرکتی کار می‌کنید که چک‌ها و تعادل‌هایی در طول سال دارد که عملکرد و بررسی‌های ثابت چهار فصل گذشته را برجسته می‌کند، از بازخوردی استفاده کنید که از کاری که انجام می‌دهید پشتیبانی می‌کند. “گاهی اوقات می توانید از دیدگاه بررسی عملکرد یا بررسی کارمندان از آنچه در حال حاضر وجود دارد استفاده کنید و آن را در زمینه جایی که ارزش خود را می بینید بیان کنید.”

برنر خاطرنشان کرد: در فناوری اطلاعات، معیارهای کلیدی برای نشان دادن عملکرد بسته به نقش متفاوت است.

او گفت: «آنچه در سال پیش رو بیش از هر زمان دیگری حیاتی خواهد بود، توانایی یک نامزد در بیان تأثیر کار خود بر نتایج تجاری است. “این مستلزم آن است که کارکنان به طور مداوم از اهداف شرکت آگاه باشند و تاثیر آنها را ترجمه کنند – که بسته به اینکه فرد چگونه باید این شرایط نوسان بازار را مدیریت کند، متفاوت خواهد بود.”

این امر به ویژه در مورد مدیران افرادی که در زمینه فناوری نیاز به ایجاد تیم دارند و در عین حال به کارکنان موجود انگیزه می دهند – و در عین حال آنها را از طریق تغییر هدایت می کنند، صادق است.

از دیدگاه برنر، هوش هیجانی قوی یا “EQ” دیگر یک “مهارت نرم” و خوش دست نیست.

او گفت: «داشتن و به کارگیری مهارت‌های مثال زدنی در ارتباط و همکاری بین تیمی، کلیدی برای ایجاد تأثیر واقعی در بین تیم‌ها خواهد بود.»

درو اضافه کرد که اگر یک مدیر یا مافوق قبلی از شرکت نقل مکان کرده است، ایده خوبی است که توصیه‌های سرپرست را ارائه دهید – چه یک مرجع یا یک توصیه نامه یا حتی یک ایمیل تقویتی مثبت.

او گفت: «داشتن آن نمونه‌ها و افشای آن‌ها همیشه یک ابزار عالی است.

درو گفت، حتی برداشتن اولین گام از تشکیل جلسه برای صحبت در مورد غرامت به شرکت کمک می کند تا بداند شما به چه فکر می کنید و یک کانال ارتباطی شفاف باز می کند.

او گفت: «بیش از هر چیز، درگیر شدن در گفتگو و آماده شدن برای مثال زدن و توجیه آنچه می‌خواهید است. “به همان اندازه که سرعت استخدام ها کاهش یافته و برخی اخراج های فنی وجود دارد، هنوز یک بازار بسیار قوی در فرصت های شغلی از راه دور ملی برای کاندیداها است که از ارزش خود و غرامت ناشی از آن استفاده کنند.”

نگاهی فراتر از غرامت مالی – و مرزها

به گفته برنر، گزینه‌های جبران خسارت جایگزین و مزایای قهرمان عبارتند از:

  • کار انعطاف پذیر
  • زمان پرداخت
  • مزایای بیمه درمانی بهتر و جامع تر

آخرین گزارش Hired در مورد دستمزدهای فنی نشان می‌دهد که برخی از قانع‌کننده‌ترین مزایا برای نامزدها هستند، که در برخی موارد، پاسخ‌دهندگان مایلند برای مزایای عملی، از جمله انعطاف‌پذیری کار از خانه، بیمه درمانی، حقوق بالاتری مبادله کنند. و تطبیق بازنشستگی 401 (k).

او گفت: «اگر شرکت‌ها به گزینه‌های جبرانی جایگزین باز باشند، این مزایا ممکن است راه‌حل‌های عملی باشند و احساس امنیت مالی بیشتری ارائه دهند.

در محل کار پس از همه‌گیری، کار از راه دور به نامزدها دست برتر را داده است تا بر اساس مسئولیت‌های نقش خود، نه بر اساس موقعیت مکانی، برای دستمزد مذاکره کنند.

برنر به داده‌هایی اشاره کرد که نشان می‌دهد حقوق از راه دور در بیشتر بازارها از حقوق محلی پیشی گرفته است و به طور متوسط ​​3000 دلار بیشتر از نقش‌های محلی پرداخت می‌کند.

او گفت: «کاندیداها در صورتی که متوجه شوند به دلیل موقعیت مکانی خود برای این نقش غرامت کمتری دریافت می‌کنند، انعطاف بیشتری برای استدلال در مورد ارزش بازار از راه دور خود دارند.

درو همچنین به کارکنان فناوری اطلاعات توصیه می‌کند که در مورد اینکه چگونه چشم‌انداز افزایش حقوق ممکن است به بررسی گزینه‌های مختلف منجر شود، پیشاپیش و حرفه‌ای باشند.

“بسیار خوب است که یک مکالمه آزاد داشته باشید، جایی که بیان می کنید ممکن است نیاز به کشف فرصت های دیگر داشته باشید یا ممکن است در جایی باشید که به یک استخدام کننده بازگردید یا با کسی که در مورد یک فرصت با شما تماس گرفته است، پیگیری کنید.” او گفت. گفت و گوی حرفه ای در مورد این مسائل سالم است.

داستان های مرتبط:

درباره نویسنده

هد شات ناتان ادیناتان ادی یک نویسنده مستقل برای ITPro Today است. او برای Popular Mechanics، Sales & Marketing Management Magazine، FierceMarkets و CRN و غیره نوشته است. در سال 2012 اولین فیلم مستند خود با نام ستون غایب را ساخت. او در حال حاضر در برلین زندگی می کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور