تست نفوذ چک چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

تست نفوذ را بررسی کنید

چک (بررسی سلامت و ارزیابی رایانه) تست نفوذ یک طرح اعتباربخشی تحت حمایت دولت بریتانیا برای خدمات تست نفوذ است که توسط مرکز امنیت سایبری ملی (NCSC) اداره می شود.

نیاز به استاندارد امنیت سایبری

اخیراً، شرکت ها در سراسر جهان با حملات هکرها مواجه شده اند. پرسودترین و شناخته شده ترین در این میان، باج افزار است. شرکت‌ها در نهایت صدها میلیون دلار به گروه‌های هکر پرداخت کرده‌اند تا از داده‌هایشان محافظت کنند، بدون اینکه هیچ تضمینی وجود داشته باشد که داده‌های رمزگذاری‌شده به طور ایمن ایمن و در دسترس خود شرکت‌ها باشد.

اکنون برای نهادهای رسمی و دولتی، امنیت در اولویت است. هیچ مصرف کننده ای خوشحال نیست که بداند بیشترین سوابق شخصی آنها در دست دولت ناامن است. از این رو، بریتانیا تست نفوذ چک را به عنوان یک استاندارد ملی امنیت سایبری برای همه سازمان‌ها و بخش‌هایی که توسط دولت بریتانیا اداره می‌شوند، ایجاد کرده است.

این به شهروندان استاندارد بریتانیا اطمینان می دهد که داده های شخصی محرمانه او در دستان امنی هستند. همچنین با توجه به اینکه بالاترین سطح حفاظت در برابر هک به سیستم های آنها داده شده است، دولت با این بخش ها با اعتماد بیشتری برخورد می کند.

هکرها – یک تهدید موذیانه

هکرها در همه جای دنیای مدرن هستند…

Source link