تست دستی مرده نیست

عکس پروفایل Artur Shaikhutdinov Hacker Noon

@archi008آرتور شیخ الدین اف

چند کلمه در مورد خودم: من به عنوان مهندس اتوماسیون QA کار می کنم و در مسکو زندگی می کنم بیش از 3 سال تجربه در فن آوری

آینده مبهم آزمایش دستی اخیراً دهان به دهان بزرگی می کند. همانطور که سازمانهای بیشتری در حال پریدن روی Holy Graal of DevOps هستند (همچنین به عنوان CI / CT / CD Trio شناخته می شود) ، اتوماسیون آزمون به آرامی جایگزین آزمایشات دستی می شود. و این کلید به دلایلی توجیه پذیر است. تست خودکار نه تنها باعث تسریع در توسعه و تحویل نرم افزار می شود ، بلکه عامل انسانی را که در برابر خرابی ها پاسخگو است نیز کاهش می دهد.

بنابراین ، ما هر دلیلی برای این باور داریم که مرگ قریب الوقوع آزمایش دستی در گوشه گوشه است ، درست است؟ اشتباه. بگذارید چرا توضیح دهم.

تست دستی برای ماندن در نظر گرفته شده است

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، آزمایش دستی هنوز پرکاربردترین شکل QA است. حتی با ظهور و رشد فناوری ها و ابزارهای جدید ، ما قادر به از بین بردن آن نیستیم.

چرا؟ همه اینها به هزینه ها برمی گردد. و در برخی موارد ، تست های دستی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر از آزمایش های خود هستند.

با این حال ، یک سناریو وجود دارد که تأیید دستی را رد می کند ، و آن شکل نهایی هوش مصنوعی است. بنابراین ، تا زمانی که این فناوری با مغز انسان مطابقت نداشته باشد ، آزمایش دستی ایمن است.

اما بیایید از شعارهای صرف فراتر برویم و به دلایل ملموس تری بپردازیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور