“بیشتر هک های DeFi نه به دلیل نقص کد بلکه به دلیل خلأهای مالی است.” – ارن یکان

عکس پروفایل Ishan Pandey Hacker Noon

@ایشان پندیایشان پندی

دانشجوی حقوق که روی کد و هر قانون کار می کند. بنیانگذار: تحقیقات بلاکچین

ایشان پندی: سلام اِرِن یكان ، به سریال “پشت راه اندازی” خوش آمدید. لطفاً در مورد خود و داستان پشت پرده مالی برای ما بگویید؟

ارن یکان: ممنون ایشان. Pera Finance یک پروژه جدید DeFi با تمرکز بر رقابت های تجاری غیرمتمرکز است که هدف آن ارائه این ویژگی محبوب مبادلات متمرکز به فضای DEX است. اکنون بیش از یک سال است که بر روی Pera کار می کنیم و در ماه ژوئن از طریق شریک زندگی خود ، DaoMaker به عنوان یک پیشنهاد SEED SHO برای کاربران خود راه اندازی می شود.

ما یک تیم شش نفره هستیم که در ترکیه ، اسپانیا و ایالات متحده مستقر هستیم. همه ما از زمینه های مختلف مهندسی و دانشگاهی آمده ایم. من و شریک بنیانگذارم Utku به ترتیب دانشگاهیان سابق متخصص در مهندسی ساخت و علوم اعصاب هستیم. Onur ، COO ما ، به عنوان یک مهندس هوانوردی از بخش هواپیمایی می آید و Selim ، که در سال 2013 ما را با بیت کوین و استخراج آشنا کرد ، یک مهندس مکانیک سابق است. اوزان ، توسعه دهنده کامل ما ، هم اکنون یک مهندس و دانشگاهی است که در ایالات متحده واقع شده است.

همه ما دوستانی طولانی مدت و علاقه مند به بلاکچین هستیم که همیشه می خواستیم پروژه خود را توسعه دهیم. با ظهور DeFi در سال 2020 ، سرانجام فهمیدیم که چه ارزهای رمزنگاری شده …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور