ایلان ماسک یک درد در داگ است

عکس پروفایل ظهر آنتونی واتسون هکر

صادقانه بگویم ، بیشتر جامعه dogecoin احتمالاً از درگیری ماسک بسیار راضی هستند ، اما آن چنان که فکر می کنید یکپارچه نیست.

حتی دادخواست ای وجود دارد که وی را به جذب واشنگتن از dogecoin وا می دارد. من خودم را در هیچ یک از اردوگاه ها قرار ندادم ، اما به نظر من درگیری وی درد بزرگی در @ $ $ من است. من به دلایلی کاملا متفاوت از دنبال کردن خوراک توییتر الون ماسک وارد dogecoin شدم. من به تمام دلایلی که من در اینجا در پیشنهاد ارزش dogecoin ذکر کردم درگیر شدم.

توجه داشته باشید که چگونه من اصلاً از ایلان ماسک نامی نمی برم. من به دلایلی که از ژانویه در این مقاله ذکر کردم به سال 2020 علاقه مند شدم. همانطور که من بیشتر در مورد آن ، به ویژه شعار ، فقط هر روز خوب انجام دهید، من ماندم مردم از من می پرسیدند چرا آن زمان و به همین دلیل است که آن مقاله در نهایت نوشتن شد.

وقتی به یک پنی رسید و من یک تکه بیت کوین را برای پرش از آن جدا کردم ، همه اینها واقعا بر اساس این ایده ها در مورد سودمندی بود. Dogecoin شباهت زیادی به ارزهای فیات سنتی داشت و همین امر آن را به یک کاندیدای عالی برای جایگزینی ارز فیات فیزیکی تبدیل کرد.

قیمت پایین باعث ایجاد یک رابطه کاملا اصطکاکی با کیف پول نگهدارنده می شود که ایده آل است. ارز فیات از کاربردی برخوردار است زیرا سرعت پول را در اقتصاد افزایش می دهد.

اکنون این همه تغییر کرده است. ایلون مثل نهنگی که هست می پرید و باعث می شود مردم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور