بورس برتر هند ، جاده های فرار را متهم می کند ، ذخیره سازی برای طولانی ترین زمان قطع

آشوتوش جوشی (بلومبرگ) – بورس اوراق بهادار ملی هندوستان گفت: خرابی در سیستم ذخیره سازی دلیل اصلی طولانی ترین قطعی طولانی ترین بورس مشتقات جهان در 24 فوریه است.

این صرافی همچنین در بیانیه ای روز دوشنبه گفت كه ارتباط بین مركز داده اصلی آن و تأسیسات اولیه بازیابی بلایا ، كه در حدود 5 كیلومتری (3.1 مایل) فاصله دارند ، در روز خاموشی به دلیل حفاری و فعالیت ساختمانی با مشكل روبرو شده است. در طول مسیر

این خاموشی به دلیل “منطق شکست” – روشی که برای تعویض به سیستم آماده به کار با خاتمه غیر عادی یک برنامه استفاده می شود – برای یک سیستم ذخیره سازی که توسط یک فروشنده اجرا شده و با الزامات طراحی بورس ، NSE مطابقت ندارد ، استفاده می شود. در بیانیه با استناد به تجزیه و تحلیل آن گفت. “این منجر به این شد که سیستم مدیریت ریسک پاکسازی NSE و سایر سیستم ها مانند پاکسازی و تسویه حساب ، سیستم های نظارتی و نظارتی از دسترس خارج شوند.”

این خاموشی که حدود 4 ساعت به طول انجامید و کلیه معاملات را متوقف کرد ، در زمان ظریف مبادلات صورت گرفت که از سال 2016 در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه است. کل معاملات آتی و گزینه های آن 30.6 تریلیون روپیه (423 میلیارد دلار) در فوریه بود. 24 ، حدود یک چهارم کمتر از 40.3 تریلیون روپیه در جلسه قبل.

بیانیه بورس اوراق بهادار ملی پیرو قوانین جدیدی است که اوایل امروز تنظیم کننده بازار کشور با هدف بهبود تداوم تجارت و بازیابی بلایای م institutionsسساتی مانند بورس سهام ، پاکسازی شرکت ها و سپرده گذاری ها اعلام کرد.

در بیانیه جداگانه ای ، هیئت بورس و اوراق بهادار هند همچنین از NSE خواست تا در طی 21 روز مشخص کند که چرا در بازه زمانی تعیین شده ، نتوانست عملیات خود را از سایت اصلی خود به سایت اصلی خود برای بازگرداندن فاجعه واقع در جنوب شهر چنای منتقل کند.

بر اساس این گزارش ، NSE قبلاً نرم افزاری را كه باعث این حادثه شده بود حذف كرده و در ژانویه برای دو لینک مخابراتی اضافی سفارش داده است.

معاملات آتی SGX Nifty 50 از ساعت 11:24 صبح در سنگاپور 0.1 درصد افت کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور