بررسی کیفیت تبلیغ آگهی های Microsoft Ads: افزایش تقلب در تبلیغات

در بررسی کیفیت تبلیغات Microsoft Ads ، آنها افزایش رفتار سیاستگذاری در سال 2020 را شناسایی کردند.

در نتیجه ، آنها تقریباً 300،000 حساب را از سیستم تبلیغاتی مایکروسافت در سال 2020 به حالت تعلیق درآوردند که نسبت به سال قبل 30٪ افزایش داشته است. مایکروسافت خاطرنشان کرد که آنها فقط 1.6 میلیارد تبلیغات بد و 270،000 سایت اضافی را فقط در سال 2020 از سیستم خود حذف کرده اند.

یافته های مایکروسافت با یافته های اخیر گزارش ایمنی تبلیغات گوگل مطابقت داشت.

عوامل منجر به افزایش تقلب

با توجه به اینکه هر دو موتور جستجوی اصلی در فعالیت های کلاهبردارانه پیشرفت چشمگیری دارند ، به راحتی می توان تعجب کرد که چه چیزی باعث این رفتار می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

یکی از موضوعات اصلی که هر دو موتور جستجو در گزارشات مربوطه خود به آن اشاره کردند این بود که بیماری همه گیر وضعیت منحصر به فردی را ایجاد می کند که در آن افزایش تقاضای جدید برای محصولات جدید و سخت یافتنی مانند کیت های آزمایش Covid و واکسن ها وجود دارد.

در همان زمان ، مایکروسافت خاطرنشان کرد که همچنین افزایش آنلاین حضور انواع مشاغل و همچنین افزایش تعامل با مصرف کنندگان ، از جمله آن دسته از مصرف کنندگان که ممکن است قبلاً با تجارت آنلاین ارتباط برقرار نکرده باشند ، وجود دارد.

ترکیبی از این دو عامل ممکن است طوفان کاملی را برای تبلیغاتی ایجاد کند که می خواهند از شرایط استفاده کنند. در نتیجه ، مایکروسافت آگهی ها مطابق با سیاست حساس تبلیغات خود ، که بهره برداری از رویدادهای حساس را برای منافع تجاری ممنوع می کند ، تقریباً 21 میلیون تبلیغ را رد کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان یک سال انتخابات ، سال 2020 نیز سهم مناسبی از تبلیغات سیاسی را که از سیاست پیروی نمی کردند ، مشاهده کرد. مایکروسافت با تبلیغ محتوای مربوط به انتخابات ، تبلیغ محتوای حساس سیاسی برای منافع تجاری یا تبلیغ دستور کارها و موضوعات سیاسی ، بیش از 20 میلیون تبلیغ و 10 هزار سایت را از بین برد.

مایکروسافت در تلاش برای کلاهبرداری از کاربران ، بیش از 100٪ افزایش در حساب های تبلیغاتی را که از فیشینگ و کلاهبرداری های دیگر استفاده می کنند ، شناسایی کرد. فراتر از آن ، تلاش برای به دست گرفتن حساب های تبلیغاتی مایکروسافت از سال 2019 تقریباً 5 برابر افزایش یافته است ، و مایکروسافت را به اجرای احراز هویت چند عاملی برای ایمنی همه تبلیغ کنندگان سوق می دهد.

مراحل انجام شده برای بهبود ایمنی تبلیغات

مایکروسافت همچنان به سرمایه گذاری در سیستم های ارزیابی لحظه ای مبتنی بر هوش مصنوعی ، استفاده از سیگنال های رفتاری و ابزار تجزیه و تحلیل تقلب ادامه می دهد. این سیستم ، همراه با بازبینی کنندگان دستی ، به شناسایی سریع محتوای سیاست شکن کمک می کند.

مایکروسافت همچنین نظرات کاربران را بسیار جدی می گیرد. در سال 2020 ، مایکروسافت تقریباً 50،000 شکایت مربوط به تبلیغات غیر منطبق دریافت کرد. آنها دریافتند كه تقریباً 65٪ از تبلیغات گزارش شده مغایر با خط مشی است.

از آنجا که بیشتر شکایات گزارش شده توسط کاربران به دلیل مشکلات مربوط به علامت تجاری است ، بنابراین مایکروسافت سرمایه گذاری های بیشتری در زمینه محافظت از علامت تجاری انجام داده و در نتیجه ، توانسته است شکایات مربوط به علامت تجاری را 25٪ نسبت به سال قبل کاهش دهد.

پیشرفت های کیفیت آگهی رو به جلو

مایکروسافت به تیم عملیاتی خود افتخار می کند ، تیمی که 24 ساعت شبانه روز کار می کند تا نگرانی های مربوط به تبلیغات را برطرف کند. در پاسخ به شکایات ، تیم عملیاتی در سال گذشته نزدیک به 400000 آگهی را از بین بردند.

در سال 2021 ، مایکروسافت قصد دارد به استفاده از سیستم دو جانبه خودکار بررسی های خود مبتنی بر یادگیری ماشین همراه با بازرسان دستی ادامه دهد تا تجربه جستجو برای مشاغل و جستجوگران را با استفاده از سیستم عامل های خود بهبود بخشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مایکروسافت از آنها می خواهد در صورت مشاهده تبلیغات بد یا مشکوک ، لطفاً آن را از طریق فرم تشدید کیفیت تبلیغات تبلیغات Microsoft گزارش دهند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور