به گزارش مایکروسافت ، جستجوهای تعطیلات امسال زود آغاز می شود

خرید تعطیلات اوایل امسال آغاز می شود و گزارش جدید مایکروسافت قصد دارد بازاریابان را از تغییرات انتظارات مشتریان آگاه کند.

مایکروسافت در این فصل تعطیلات چهار تغییر کلیدی در بازار را مشخص کرده است:

  • خریداران اوایل امسال شروع می کنند.
  • پرداخت های جایگزین و روش های تحویل مورد نیاز خواهد بود.
  • پایداری یک روند خواهد بود.
  • رقابت تبلیغاتی بالا خواهد بود.

استفانی ورلی ، بازاریاب جهانی برند برای تبلیغات مایکروسافت ، می گوید:

“در این فصل تعطیلات ، ما پیش بینی می کنیم که تجارت الکترونیک و خریدهایی که زودتر از همیشه آغاز می شود ، آغاز شود. این جمعه سیاه بود که فصل خرید ایالات متحده را آغاز کرد ، اما امسال نه. در حال حاضر ، 32 درصد از خریداران ، با تقویت تجارت الکترونیکی ، می گویند که قصد دارند خرید خود را از اوایل پاییز آغاز کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اکنون زمان آن است که وارد حالت خرید تعطیلات شوید. در اینجا نحوه برخورد مصرف کنندگان در سال جاری متفاوت است.

جستجوهای تعطیلات و خرید زود شروع کنید

خریداران در اوایل امسال خریدهای تعطیلات انجام می دهند ، اما حتی قبل از آن نیز موتورهای جستجو را برای تحقیق در مورد محصولات مورد استفاده قرار می دهند.

  • 76 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان به دلیل تحقیق آنلاین یک محصول را خریداری کرده اند.
  • 48 درصد از مصرف کنندگان در سراسر جهان از جستجوی محصولات استفاده می کردند.
  • 25 درصد از کل سفارشات آنلاین جهانی از خریدارانی بود که از نوار جستجو استفاده می کردند.

داده های مایکروسافت نشان می دهد که مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات ، تحقیقات بیشتری روی آنها انجام می دهند. اکنون ، مرحله تحقیق می تواند 30 روز یا بیشتر باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مرحله تحقیق در حال حاضر “بیشتر از همیشه” طول می کشد ، به این معنی که مشاغل باید آماده ملاقات با مشتریانی باشند که در سفر خرید خود هستند.

یک مرحله تحقیق طولانی تر به کسب و کارها فرصت بیشتری می دهد تا قبل از تصمیم گیری مشتریان به آنها دسترسی پیدا کنند.

مشتریان جایگزین می خواهند

این احتمال وجود دارد که مشاغل با حفظ سطح کافی موجودی فروشگاه در سال جاری با چالش هایی روبرو شوند.

با آماده شدن با گزینه های دیگر ، مانند کارت هدیه ، از ناامیدی مشتریان جلوگیری کنید.

داده های مایکروسافت نشان می دهد که از هر چهار مشتری یک نفر در صورت عدم یافتن کالای مورد نظر خود ، کارت هدیه خریداری می کند.

وقتی نوبت به محصولاتی می رسد که هستند در انبار ، مشتریان روشهای جایگزینی برای خرید آنها مانند خرید آنلاین و خرید در فروشگاه می خواهند.

اگر مشاغل شما گزینه هایی مانند کارت هدیه ، تحویل در فروشگاه و خرید را بعداً بعداً ارائه می دهند ، باید این اطلاعات را برای همه خریداران روشن کنید.

پایداری مد روز است

مشتریان به دنبال مشاغل ، مارک ها و محصولاتی هستند که با باورهای آنها پیرامون دلایل محیطی و اجتماعی مطابقت داشته باشد.

مایکروسافت می گوید حجم متوسط ​​جستجو برای محصولات پایدار و پایدار از سال 2019 سالانه 37 درصد افزایش یافته است.

رقابت بالا در تبلیغات

مایکروسافت پیش بینی می کند خرده فروشی در تعطیلات فوق العاده رقابتی فصل 2021 را ببیند.

هزینه هر کلیک 15 درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافته است زیرا به دلیل کلیک بیشتر بر روی درخواست های رقابتی در سه ماهه دوم است.

تبلیغ کنندگان باید کلمات کلیدی و استراتژی های پیشنهادی خود را به منظور جلب نظر رقبا مورد بازبینی قرار دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

مراحل بعدی

گزارش مایکروسافت چندین موضوع رایج را در مورد فصل خرید تعطیلات 2021 نشان می دهد:

  • تحقیقات و خریدهای قبلی
  • افزایش رقابت
  • سفارشات آنلاین بیشتر
  • علاقه بیشتر به خریدهای جایگزین و گزینه های وانت
  • تغییر انتظارات مصرف کننده

با آمادگی با پیام مناسب در زمان مناسب در مکان های مناسب ، از این پنجره خرید غیرمعمول طولانی تعطیلات استفاده کنید.

منبع: وبلاگ تبلیغاتی مایکروسافت


تصویر ویژه: Stock Rocket

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور