Google صفحه راهنمای «بهترین شیوههای ویدیوی مرکزی جستجوی Google» را بهروزرسانی کرد تا توصیهای اضافه کند که به Google کمک میکند محتوای ویدیویی را بهتر پیدا و فهرستبندی کند و آن را برای نتایج غنی Google و آنچه Google توصیف میکند در دسترس قرار دهد. حداکثر قرار گرفتن در معرض.
ویدئوها در نتایج جستجوی گوگل
گوگل ویدئوهای میزبانی شده در وب سایت ها را در طیف وسیعی از جستجوی گوگل نشان می دهد. ویدیوها را می توان در جستجوی معمولی، در نتایج جستجوی ویدیویی، در Google Images و در Google Discover نشان داد.
مردم میخواهند ویدیوها را ببینند، بنابراین Google جستجوی برجسته برای انواع خاصی از جستارها به آنها ارائه میدهد.
برای به دست آوردن دید در این سرویس های مختلف جستجوی Google، استفاده از داده های ساخت یافته ویدیویی مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
این دادههای ساختاری است که حقایقی را در مورد ویدیو به Google میگوید تا به Google کمک کند ویدیو را بهتر درک کند تا بتواند آن را به درستی رتبهبندی کند.
صفحه داده های ساخت یافته ویدیویی گوگل توضیح می دهد:
«در حالی که Google سعی میکند به طور خودکار جزئیات ویدیوی شما را بفهمد، شما میتوانید با علامتگذاری ویدیوی خود با VideoObject، صریحاً اطلاعاتی مانند توضیحات، URL تصویر کوچک، تاریخ آپلود و مدت زمان را ارائه دهید. ویدیوها میتوانند در نتایج جستجوی Google، نتایج جستجوی ویدیویی، تصاویر Google و Google Discover ظاهر شوند.”
داده های ساختاریافته کافی نیست
گوگل صفحه راهنمای جستجوی مرکزی جستجوی ویدیوی خود را به روز کرد. پیشنهادهای بیشتری برای کمک به Google در رتبه بندی ویدیوهای شما اضافه کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب در زیر
مهم نیست که ویدیو در صفحه شما تعبیه شده باشد و در یوتیوب میزبانی شود. پیروی از این دستورالعملها به گوگل کمک میکند آن ویدیوها را در نتایج جستجو رتبهبندی کند.
به ویدیوهای خود حداکثر نوردهی را بدهید
دستورالعمل های گوگل برای سئوی ویدیو بیان می کند که مهم است که ویدیو در یک صفحه وب عمومی در دسترس باشد.
با این حال، اسناد سئوی ویدیویی با اطلاعات اضافی بهروزرسانی شده است تا شانس بیشتری را برای یک ویدیو در جستجوی Google افزایش دهد.
اکنون کافی نیست که ویدیو در یک صفحه وب عمومی نمایش داده شود.
گوگل اکنون توصیه می کند که ویدیو علاوه بر هر صفحه وب که در حال حاضر ویدیو در آن میزبانی می شود، صفحه وب خود را نیز ارائه دهد.
گوگل اضافه کردن یک صفحه اختصاصی برای هر ویدیو را توصیه می کند
توصیه های جدید سئو ویدیو بیان می کند:
«برای اینکه ویدیوهای خود حداکثر نوردهی داشته باشند، یک صفحه اختصاصی برای هر ویدیو ایجاد کنید که در آن ویدیو برجسته ترین موضوع در صفحه است. برخی از ویژگیها به آن نوع صفحه ویدیویی نیاز دارند، از جمله لحظات کلیدی، نشان زنده و سایر قالبهای نتیجه غنی.
خوب است که یک ویدیو را هم در یک صفحه اختصاصی و هم در صفحه اصلی آن در کنار سایر اطلاعات، مانند یک مقاله خبری یا یک صفحه جزئیات محصول، قرار دهید.»
چگونه با صفحات ویدئویی اختصاصی جدید برخورد کنیم؟
گوگل در مورد چگونگی ساختار صفحه ویدیوی اختصاصی به گونه ای که صفحه ای باریک به نظر نرسد، توصیه ای ارائه نمی کند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
و گوگل همچنین توصیه ای در مورد نحوه پیوند دادن آن به گونه ای که گوگل بتواند آن را کشف کند، ارائه نمی دهد.
یکی از راه حل های ممکن ایجاد یک فایل نقشه سایت XML ویدیویی است. به این ترتیب صفحه ویدیوی اختصاصی از دید کاربران پنهان می شود اما توسط گوگل قابل کشف است.
استناد
الزامات جدید گوگل برای سئو ویدیو
به گوگل کمک کنید ویدیوهای شما را پیدا کند
پیشنهادات نقشه سایت ویدیویی Google را بخوانید
نقشه های سایت XML ویدیویی
دستورالعملهای دادههای ساختاریافته ویدیویی Google را بخوانید
با نشانه گذاری طرحواره ویدیوها را در Google دریافت کنید