با ابزار Kibana چندین مشکل را همزمان حل کنید

عکس پروفایل سرگئی شایکین هکر ظهر

@sergeishaikinسرگئی شایکین

من تستر نرم افزار هستم. و من تست بک اند را دوست دارم.

اگر مشکلی در سیستم خراب شود ، سیاههها همیشه به کمک می آیند. با تشکر از آنها ، ما می توانیم لحظات باورنکردنی را در شرایط بحرانی روشن کنیم و یک تحلیل دقیق از آنچه اتفاق افتاده ایجاد کنیم. بسیاری از شرکت ها از ابزاری مانند Kibana برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل سیاهههای مربوط استفاده می کنند. اما این مسئله وجود دارد که از این ابزار به ندرت یا به سختی استفاده می شود.

چرا این اتفاق می افتد؟ واقعیت این است که یک فرد عادت دارد که گزارش ها را مستقیماً روی نمونه تجزیه و تحلیل کند: آنها را از منبع بخوانید. در واقع ، این بهترین راه است ، اما بسیاری از مردم دوست ندارند عادت های خود را تغییر دهند. همه آماده نیستند تا راهی برای خروج از منطقه راحتی پیدا کنند.

موارد خواندن را وارد کنید

شرایطی وجود دارد که شما نمی توانید مستقیماً به نمونه بروید. به عنوان مثال ، لازم است یک حادثه در تولید تجزیه و تحلیل شود ، و ما به تمام دلایل شناخته شده دسترسی به این محیط نداریم.

وضعیت دیگر این است که اگر این سرویس بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا شود ، و پذیرش همزمان برای سه یا چند کارمند لازم است. همانطور که همه ما بخوبی می دانیم ، ویندوز خط مشی بیش از دو نفر را ندارد که همزمان هنگام ورود به سیستم از طریق RDP (پروتکل دسک تاپ از راه دور) همزمان کار می کنند.

اگر می خواهید به تعداد قابل توجهی از کارمندان دسترسی RDP همزمان داشته باشید ، خرید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور