اینستاگرام برای اضافه کردن راه های جدید برای ایجاد درآمد توسط سازندگان

مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ ، جزئیات مربوط به ویژگی های جدیدی را که به اینستاگرام می دهد و به سازندگان اجازه می دهد برای مطالب خود حقوق دریافت کنند ، به اشتراک می گذارد.

ویژگی های اعلام شده این هفته در جریان پخش جریانی مستقیم شامل آدام ماسری ، رئیس اینستاگرام ، سازندگان محتوا را قادر به کسب درآمد می کنند چندگانه جریان درآمد.

سازندگان می توانند از طریق:

  • مشارکت با مارک ها
  • فروش کالا
  • توصیه محصولات وابسته

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

از قبل با این روشها چیزی برای جلوگیری از درآمد کاربران اینستاگرام وجود ندارد. اما آنها مجبورند این کار را از طریق روش های شخصی خود انجام دهند ، این امر مستلزم تماس با مارک ها ، راه اندازی فروشگاه های تجارت الکترونیکی و پیوستن به برنامه های وابسته است.

اینستاگرام قصد دارد تا با ایجاد سهولت در انجام همه کارها در برنامه ، این فرآیندها را ساده کند.

این امر همچنین منافع اینستاگرام را تأمین می کند ، زیرا این شرکت در هنگام ایجاد مشارکت با مارک های تجاری به تنهایی یا فروش کالا از طریق فروشگاه های خود ، هیچ درآمد کسب نمی کند.

با نگه داشتن تمام فعالیت های درآمدزایی در اینستاگرام ، شرکت می تواند هزینه خود را کاهش دهد و یا هزینه خدمات را دریافت کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اینکه اینستاگرام چگونه قصد دارد از ویژگی های جدید سود ببرد در حال حاضر مشخص نیست. این مواردی است که ما درباره راه های جدید کسب درآمد توسط سازندگان می دانیم.

روش های جدید درآمد سازندگان اینستاگرام

اتصال مارک ها با سازندگان

اینستاگرام در حال توسعه “بازار” برای مارك های تجاری است كه بتوانند سازندگان نوظهور را كشف و حمایت مالی كنند.

موسری می گوید:

“ما باید بتوانیم به مارک ها کمک کنیم سازندگانی پیدا کنند که منحصر به فرد با کاری که آنها سعی می کنند انجام دهند و برعکس.”

این روند ایجاد مشارکت تجاری برای هر دو طرف را ساده می کند. و به نظر می رسد که می تواند به جلب توجه سازندگان کمک کند که در غیر این صورت ممکن است در رادار یک مارک قرار بگیرند.

فروشگاه های سازنده اینستاگرام

فروشگاه های سازندگان اینستاگرام به کاربران دارای حساب های منظم اجازه می دهند کالاهای موجود در نمایه خود را بفروشند.

فروشگاه های سازنده فروشگاه های فیس بوک و اینستاگرام هستند که سال گذشته معرفی شدند. کاربران عادی که قبلا فقط برای حساب های تجاری در دسترس بودند ، به زودی می توانند فروشگاه خود را در اینستاگرام ایجاد کنند.

زاکربرگ اظهار داشت:

“ما می بینیم که بسیاری از سازندگان مغازه ها را نیز راه اندازی می کنند ، و یک بخش از مدل کسب و کار سازندگان محتوا ، ایجاد محتوای عالی است و سپس می توانید چیزهایی را بفروشید ، و بنابراین داشتن فروشگاه های سازندگان بسیار جالب است”

پیشنهادات شرکت های وابسته بازار

اینستاگرام قصد دارد به سازندگان کمک کند تا برای تبلیغ محتوا در برنامه پول دریافت کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

زاکربرگ می گوید:

“سازندگان باید بتوانند فروش مواردی را که آنها توصیه می کنند کاهش دهند و ما باید یک بازار پیشنهادی وابسته ایجاد کنیم تا همه اتفاقات رخ دهد.”

با این کار ایجاد کنندگان برای یافتن فرصت های کسب کارمزد از طریق توصیه محصولات آسان تر خواهند بود.

توسعه یک بازار پیشنهادی وابسته ممکن است به سازندگان این امکان را بدهد تا محصولات بیشتری را برای پیشنهاد همسویی با ارزشهای آنها پیدا کنند.

با توجه به اینکه کل کار توسط اینستاگرام تسهیل خواهد شد ، این امکان را دارد که شرایط مطلوبتری نسبت به برنامه های وابسته موجود برای سازندگان ارائه دهد.

زاکربرگ و موصری در مورد زمان دستیابی این ویژگی ها نگفتند ، اگرچه آنها قول دادند که به زودی اطلاعات بیشتری را فاش خواهند کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: CNBC

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور