اپل و گوگل قدرت زیادی در فروشگاه های برنامه های خود دارند ، اما بیرون راندن پارلر توجیه پذیر است

عکس پروفایل نویسنده

@ریزستانفوردرضوان ویرک

کارآفرین ، سرمایه گذار ، نویسنده پرفروش و بنیانگذار Play Labs @ MIT

من طرفدار قدرتی نیستم که اپل و گوگل درمورد اکوسیستم توسعه دهندگان موبایل با قدرت کشیدن هر برنامه ای ادعا می کنند و آنها را از درصد زیادی از کاربران تلفن های هوشمند قطع می کند. در حقیقت ، من استدلال کرده ام که آنها عملاً انحصار هستند و بیشتر به Big Brother شباهت دارند تا شرکتهایی که سنت های دموکراتیک و بازار آزاد ما را حفظ می کنند و باید به عنوان بخشی از دادخواست ضد انحصار Big Tech شکسته شوند. بنابراین متعجب خواهید شد اگر بدانید که من ادعا می کنم اقدامات گوگل و اپل در این هفته با Parler ، یک برنامه رسانه های اجتماعی محبوب طرفداران ترامپ ، کاملاً مناسب بوده است.

همین هفته گذشته ، شورش های طرفداران ترامپ که به ساختمان پایتخت حمله کردند و شمارش آرا elect را متوقف کردند ، در صنعت فناوری موج می زند. غول های شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک از ترس اینکه او پیروان خود را تحریک کند تا برای اجرای تکراری درست قبل یا در روز تحلیف بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، پیروان خود را تحریک کنند ، اقدام به ممنوع کردن رئیس جمهور کرده اند.

این باعث شده است که بسیاری از محافظه کاران فن آوری بزرگ را به “سانسور” متهم کنند. در پاسخ به این ممنوعیت ها ، بسیاری از طرفداران ترامپ (و فقط بیش از 80 میلیون نفر در توییتر داشت) …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور