چگونه می توان برای کار در داده های بزرگ برای هوش تصمیم گیری واجد شرایط شد

عکس پروفایل نویسنده

بدون تجزیه و تحلیل داده ها ، شرکت ها به خوبی قادر به انجام وظایف مهم مانند تصمیم گیری صحیح نیستند. آنها موظفند بازار را از نظر تحلیلی بهتر بشناسند به گونه ای که جلوتر از رقبای جدی خود قرار بگیرند.

تصور می شود که زیرساخت های متخصصان تجزیه و تحلیل داده ها می تواند در سال 2024 5 برابر شود. این می تواند بیشتر به دلیل افزایش سریع شرکت ها در حال استفاده از این ابزار تکنولوژیکی به نام تجزیه و تحلیل داده باشد. به نظر می رسد که امروزه همه در مورد آن صحبت می کنند! پس چرا صبر کنید؟ بیایید در مورد روندهای مختلف تجزیه و تحلیل داده ها که می توانند در سال 2021 پیشرفت کرده و خارج شوند ، با صدای بلند بحث کنیم.

روندهای در نظر گرفته شده در زیر شامل هوش تصمیم گیری ، داستان های داده و خدمات ابر داده است. محدوده افق آنها در حال افزایش است با دیدن سرعت محبوبیت آنها و حرکت به سمت پیشرفت در دنیای علم داده.

1. هوش تصمیم گیری

برای زنده ماندن یک شرکت در رقابت کنونی دنیای شرکت ها ، تصمیم گیری صحیح یک ضرورت اساسی است. یادگیری ماشین و علم داده می تواند در تصمیم گیری صحیح کمک کند به گونه ای که شرکت ها بهبودی را در خط اصلی خود تجربه کنند.

هوش تصمیم گیری عمدتا یک منطقه ترکیبی است که شامل Data Science and Artificial …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور