@techleadپاتریک شیو
YouTuber (500 هزار اشتراک) ، سرپرست فناوری سابق Google / سابق Facebook.
Google Tech Lead سابقش تجربه خود را در رشد سریع تجارت از 0 به میلیون ها کاربر و نکات مهم خود برای ادامه کار شما نیز به اشتراک می گذارد.
خیلی اوقات ، بدون اینکه به مشکل بازاریابی فکر کنیم ، بیش از حد روی محصولی که می سازیم تمرکز می کنیم. اما به نظر می رسد که بازاریابی یکی از بزرگترین (اگر نگوییم بزرگترین) چالش در راه اندازی کسب و کار است.
چه اتفاقی می افتد اگر هنگام بررسی یک فرصت شغلی ، بیشتر از چالش محصول به چالش جذب مشتری بپردازیم؟
یک تجارت ممکن است صدها محصول داشته باشد که نیمی از آن با شکست روبرو خواهد شد و عمده آن در عرض چند سال متوقف خواهد شد. برای بسیاری از مشاغل ، این موضوع مربوط به محصول نیست ، بلکه مربوط به قدرت بازاریابی مارک تجاری است که درآمدزایی می کند و به شما امکان می دهد سرمایه گذاری مجدد برای بهبود یک محصول متوسط در طول زمان انجام شود تا زمانی که خوب شود. بسیاری از محصولات عالی شکست می خورند و بسیاری از محصولات بد موفق می شوند.
بازاریابی را دست کم نگیرید ، آن را بخشی از برنامه کاری خود قرار دهید.
همچنین سایتی را که برای TechLead ساخته ایم بررسی کنید: فصل 1 HD کامل در http://techleadpro.com
https://www.youtube.com/watch؟v=TnUO6tdmscI
? مهمانی:
افشای اطلاعات: برخی از پیوندها پیوندهای وابسته به محصولات هستند. من ممکن است یک …