آنچه کارشناسان هوش مصنوعی در سال 2021 مشاهده می کنند

عکس پروفایل نویسنده

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) ممکن است سالهاست که به محبوبیت بیشتری رسیده اند ، اما این افزایش در حال حاضر به اوج خود رسیده است.

وقتی وارد سال 2021 می شویم ، رهبران صنعت باید گوش خود را در مورد چگونگی تأثیر آخرین تحولات در این زمینه ها بر تجارتشان حفظ کنند.

این فن آوری های جدید می توانند عملیات را تغییر دهند ، و بهره وری را به شدت افزایش دهند و هزینه های سربار را نیز کاهش دهند. پرش از روند زودهنگام ، شرکت ها را در صندلی نوآوری راننده قرار می دهد ، اطمینان حاصل شود که بعدا در این ترکیب گم نخواهند شد.

شخصی قرار است از این روندها در سال آینده پول نقد کند. کارتهای خود را درست بازی کنید و ممکن است در نهایت شخصی شما باشد:

iPaaS

پلت فرم ادغام به عنوان یک سرویس یا به طور خلاصه iPaaS ، قطعه ای ساده از AI / ML است که می تواند از هر شکل و اندازه به مشاغل و سازمان ها کمک کند. برنامه هایی را که قبلاً استفاده کرده اید طول می کشد و آنها را با هم رشته می کند تا سیستم های اتوماسیون گردش کار ایجاد شود که انجام کارها را آسان تر می کند.

به عنوان مثال ، می توانید گردش کاری را تنظیم کنید که هر زمان خرید از وب سایت شما انجام می شود ، به طور خودکار داده های فروش را جمع آوری کند.

سپس می توان این اطلاعات را به صورت صفحه گسترده ای که برای تیم بازاریابی شما ارسال می شود سازماندهی کرد تا آنها اطلاعاتی در مورد مشخصات جمعیتی مورد نظر داشته و کمپین های تبلیغاتی محصولات را داشته باشند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور