آموزش جامدادی: درک الگوهای طراحی [Part 1]

با افزایش تقاضای توسعه دهندگان بلاک چین ، توسعه دهندگان می خواهند بر هنر قراردادهای هوشمند تسلط داشته باشند. در این مجموعه آموزشی ما در مورد الگوهای طراحی بصورت جامد و مکان استفاده از آنها صحبت خواهیم کرد. در این قسمت اول ، تمرکز ما بر “الگوهای مجوز” است. برای اطمینان از اینکه احزاب ناخواسته به ویژگی های مهم قرارداد هوشمند شما دسترسی ندارند ، ما چهار روش رایج را برای این کار یاد می گیریم.

تصویر
عکس پروفایل Tirtha Sarker Hacker Noon

تیرتا سارکر

توسعه دهنده بلاک چین مشتاق کوانتومی

جهان غیرمتمرکز از نظر پذیرش کاربران به طور تصاعدی در حال رشد است. شرکت ها در حال ساخت صدها برنامه کاربردی نوآورانه هر ساله بر روی اتریوم هستند تا خواسته های مختلف بازار را برآورده کنند. در هسته این dApp ها ما قراردادهای هوشمند سازگار با EVM داریم که در درجه اول در Solidity نوشته شده است. در حالی که یادگیری نحو و روش استحکام دشوار نیست ، اما برای ایجاد یک قرارداد مقیاس پذیر ، راحت و مطمئن ، باید الگوهای طراحی مناسب را درک کرد.

تصویر

چرا به الگوهای طراحی اهمیت می دهیم؟

درک کردن یعنی درک الگوها
– ایسایا برلین

یکی از تفاوت های عمده بین برنامه نویس نوب و توسعه دهنده حرفه ای درک الگوهای طراحی مناسب است. این الگوها راه حل های آزمایش شده برای مشکلات رایج هستند و می توانند به قوی ترین ابزار شما تبدیل شوند.

در مقایسه با سایر موارد عمودی در توسعه نرم افزار ، برنامه نویسی قراردادهای هوشمند قوی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور