با پلتفرمهای کسب درآمد از برنامههای شخص ثالث، دسترسی را بهبود بخشید
برای ادامه دسترسی بیشتر تبلیغکنندگان به موجودی برنامههای باکیفیت در زمان واقعی، ما در حال گسترش Google Ads و ادغامهای پیشنهادی بیدرنگ Display & Video 360 با پلتفرمهای منتخب کسب درآمد از برنامههای شخص ثالث هستیم. این ادغامها اکنون به نسخه بتا باز میروند و برای همه توسعهدهندگان برنامههایی که از پلتفرمهای درآمدزایی AppLovin (Max)، Chartboost Mediation، Digital Turbine FairBid و Unity LevelPlay استفاده میکنند، در دسترس خواهد بود.
در طول چند ماه گذشته، ما نتایج مناقصه بلادرنگ را با برنامه مناقصه Google خود نظارت کردهایم. کمپینهای تبلیغاتی شرکتکننده به کاربران بیشتری در سراسر پلتفرمها دسترسی پیدا کرده است. در همین حال، توسعهدهندگان برنامههایی که Google را به استراتژی مناقصه خود اضافه کردهاند، معمولاً با کاهش هزینههای کلی مدیریت میانجیگری، بهبود کارایی تبلیغات و افزایش رقابت برای موجودیشان سود بردهاند. به طور متوسط، ما تأثیر مثبتی بر عملکرد ناشر دیدهایم.
تبلیغ کنندگان برای بهره مندی از این برنامه نیازی به ایجاد تغییرات در کمپین های خود ندارند. ظرف هفته آینده، گزینه فعال کردن مناقصه Google برای همه برنامهنویسان برنامه با استفاده از پلتفرمهای کسب درآمد شخص ثالث پشتیبانی میشود. توسعهدهندگان برنامه همچنین میتوانند از طریق ادغام پیشنهادهای بیدرنگ با پیشنهادات ناشر AdMob و Ad Manager به تقاضای Google دسترسی داشته باشند.
ما به نوآوری ادامه خواهیم داد تا از طریق افزایش دسترسی به موجودی شرکای توسعهدهنده برنامه، نتایج بهتری را برای تبلیغکنندگان به ارمغان بیاوریم. همه اینها بخشی از تعهد ما برای ارائه راه حل های موثر است که اینترنت سالمی را که از تبلیغات پشتیبانی می کند، برای کاربران ایمن تر و برای مشاغل قوی تر می کند.