یوتیوب ویژگی های جدید تبلیغات Shorts را اعلام کرد

برای به حداکثر رساندن دسترسی کارآمد، شورت اضافه کنید

YouTube Shorts جایی است که فرهنگ پاپ با بیان خود ملاقات می کند. فقط به چالش اخیر #ImYourMother و همه راه‌های سرگرم‌کننده مردم در آن نگاه کنید. وقتی بینندگان به Shorts روی می‌آورند، در حال و هوای کشف هستند — که محیطی ایده‌آل برای تبلیغ‌کنندگان برای دستیابی به مخاطبان جدید ایجاد می‌کند.

به همین دلیل است که ما در حال گسترش Shorts به کمپین های دسترسی ویدیویی هستیم. کمپین های دسترسی ویدیویی از هوش مصنوعی گوگل برای ارائه بهترین ترکیب تبلیغات و بهبود دسترسی و کارایی شما در YouTube استفاده می کنند. علاوه بر Shorts، ما تبلیغات ویدیویی In-feed را به کمپین های دسترسی به ویدیو اضافه می کنیم تا فرصت های بیشتری برای ارتباط با مخاطبان شما در سراسر YouTube ایجاد کنیم. Paramount+ یکی از شرکای اولیه ما برای آزمایش آخرین نسخه کمپین های دسترسی ویدیویی بود. برای ایجاد دسترسی کارآمد و تأثیر نام تجاری در اطراف فیلم جدید خود، در نیمهشب، Paramount+ پیام را در تجارب تبلیغاتی YouTube در جریان، In-feed و Shorts پخش کرد. این کمپین علاوه بر دستیابی به مخاطبان جدید، بازدهی بالاتر و یادآوری تبلیغات بالاتری را به همراه داشت (در مقایسه با تبلیغات درون جریانی به تنهایی). این بدان معناست که ویدیوی کوتاه یک عنصر ضروری برای کمپین های برند است.

با این به‌روزرسانی برای کمپین‌های دسترسی به ویدیو، به سادگی یک ویدیوی عمودی 60 ثانیه‌ای (یا کوتاه‌تر) را همراه با سایر دارایی‌های خود آپلود می‌کنید. اگر ترجیح می‌دهید از خلاقیت افقی موجود استفاده کنید، ابزارهای راه‌اندازی کمپین YouTube شامل ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌طور خودکار ویدیوهای شما را برای صفحه عمودی تطبیق داده و بهینه می‌کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور