Google در استفاده از چندین نوع علامت گذاری طرحواره در همان صفحه

جان مولر از گوگل به آنچه صاحبان سایت باید در مورد استفاده از چندین نوع علامت گذاری داده های ساختاریافته طرحواره در همان صفحه بدانند ، می پردازد.

گرچه این یک روش SEO قابل قبول است ، اما برای رسیدن به نتایج مطلوب باید و نبایدهای زیادی وجود دارد.

این موضوع در طی پاتوق Google Search Central SEO ضبط شده در 2 ژوئیه مورد بحث قرار گرفته است.

یک مالک سایت می پرسد با صفحه ای که می تواند به عنوان سQالات متداول ، نحوه کار و مقاله طبقه بندی شود چه باید کرد. آیا آنها باید هر سه نوع نشانه گذاری طرح را اضافه کنند یا فقط یکی؟

آنچه مولر توصیه می کند در اینجا است.

چند ویژگی طرحواره: بایدها و نبایدها

هنگام استفاده از چندین نوع علامت گذاری ساختار یافته داده در یک صفحه ، باید دو جنبه را در نظر گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

اولین مورد پیروی از دستورالعمل های Google با اطمینان از مطابقت ویژگی های طرح با عناصر اصلی موجود در یک صفحه است.

اگر محتوای اصلی یک دستورالعمل باشد ، اما در قسمت پایین آن یک بخش سQالات متداول وجود داشته باشد ، در صورت درج دستور العمل و علامت گذاری س FAالات متداول درست نیست.

“در اینجا دو جنبه وجود دارد. از رهنمودهای ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که داده های ساختاری موجود در صفحه شما با عنصر اصلی صفحه شما مطابقت دارد.

بنابراین اگر می گویید می توانید FAQ را به یک صفحه تصادفی در وب سایت خود اضافه کنید ، مطمئن باشید که می توانید این کار را انجام دهید. اما آیا این س FAالات متداول قسمت اصلی صفحه است؟ یا مربوط به قسمت اصلی صفحه است؟ این چیزی است که شما باید نوع آن را بفهمید. بنابراین این یک جنبه است. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

جنبه دیگری که باید در نظر گرفت این است که نتایج غنی گوگل می تواند انواع خاصی از علامت گذاری ساختار یافته داده را ترکیب کند اما موارد دیگر را ترکیب نمی کند.

به عنوان مثال ، یک نتیجه غنی از دستور العمل همچنین می تواند شامل درجه بندی ستاره باشد. اما یک نتیجه غنی از سوالات متداول را نمی توان با یک چگونگی ترکیب کرد.

“جنبه دیگر این است که ، در نتایج جستجو ، برخی از انواع نتایج غنی که می توانیم ترکیب کنیم و برخی دیگر نمی توانیم آنها را ترکیب کنیم. بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر شما یک دستور العمل دارید و دارای رتبه بندی هستید ، ما می توانیم اغلب این نتایج را در نتایج جستجو ، در یک نوع نتایج غنی ترکیب کنیم.

با این حال ، اگر شما یک سQال متداول دارید و یک راهکار دارید ، حداقل از آنچه که به یاد می آورم به نظر می رسد ، اینها مواردی هستند که در یک نوع نتیجه غنی ترکیب نمی شوند ، این بدان معنی است که سیستم های ما مجبور به انجام این کار هستند یکی از آنها را برای نمایش انتخاب کنید.

و شاید ما نوعی را انتخاب کنیم که شما انتخاب کرده باشید یا اینکه شما ترجیح دیگری در کنار خود داشته باشید. “

اگر نوع خاصی از نتیجه غنی وجود دارد که می خواهید در نتایج جستجو نشان داده شود ، پس مولر توصیه می کند بر نشانه گذاری مربوط به آن نتیجه تمرکز کنید.

اگر اولویت شما کسب یک نتیجه غنی از سوالات متداول است ، چگونگی علامت گذاری را کنار بگذارید.

“و اگر شما از اولویت زیادی در کنار خود دارید ، فقط با ارائه آن نوع داده های ساختاری ، این موضوع را برای ما کاملاً روشن می کنم.

بنابراین اگر می گویید: “اوه نتایج سQالات متداول ، من واقعاً موارد مربوط به این صفحات را دوست دارم. آنها در اینجا فوق العاده مرتبط هستند ، اما همچنین به نوعی یک مقاله است و به نوعی نحوه کار است. ” سپس من فقط روی مورد دلخواه شما تمرکز خواهم کرد. نوع س caseالات متداول در این مورد

یا اگر شما می گویید که چگونه واقعاً روشی است که من می خواهم این صفحه را در جستجو نشان دهم ، پس من روی این نوع تمرکز می کنم. “

تبلیغات

ادامه مطلب در زیر

پاسخ کامل مولر را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=px6UBLhWKBk

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور