Google لیست و آگهی های رایگان “کارهای انجام شده” را اعلام می کند

گوگل واحدهای تبلیغاتی جدیدی را طراحی کرده است که به افراد کمک می کند تا جاذبه ها ، تورها و فعالیت های درون SERP را پیدا کنند.

تبلیغات چه کارهایی می کنند ، کجا نمایش داده می شوند و چگونه به نظر می رسند؟

آگهی های چیزهایی که باید انجام شود برای پرس و جو در مورد جاذبه ها ، بلیط ها ، و درخواست هایی که به دنبال تورها و سرگرمی هستند ، ارائه می شود.

جستجوگران نه تنها اطلاعات اولیه در مورد نقطه مورد نظر را دریافت می کنند ، بلکه پیوندهای رزرو برای ورود اولیه و سایر گزینه های بلیط نیز به آنها تحویل داده می شود.

گوگل واحد لیست بندی و تبلیغات

تبلیغ کنندگان همچنین می توانند جزئیات بیشتری مانند قیمت گذاری ، تصاویر و بررسی ها را که در بالای SERP ارائه می شود ، تبلیغ کنند.

گوگل واحد لیست بندی و تبلیغات

گوگل خاطرنشان کرد که واحد تبلیغات جدید در پاسخ به افزایش علاقه به سفر و حمایت از بهبود صنعت مسافرت است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

واحد تبلیغات فقط برای مسافران نیست ، هرچند ، گوگل در جستجوهای مربوط به فعالیت های نزدیک به خانه ، از جمله پرسش هایی مانند “فعالیت های نزدیک من” را افزایش داد. درخواست های مربوط به فعالیت های خاص مانند “زیپ لاین” و “آکواریوم” به ترتیب 280 و 115 درصد در سطح جهان افزایش یافته است.

هزینه مشارکت چقدر است؟

تبلیغ کنندگان می توانند لیست خود را با تبلیغات تبلیغ کنند ، اما یک گزینه رایگان نیز وجود دارد. مانند تبلیغات خرید ، تبلیغ کنندگان می توانند موجودی خود را از جمله بلیط های پذیرش جاذبه ، تورها و فعالیت ها در SERP به نمایش بگذارند.

برای آگهی دهندگانی که لیست خود را با تبلیغات تبلیغ می کنند ، فقط زمانی کسر هزینه می شود که شخصی آگهی را کلیک کند.

شاخص های اولیه برای نتایج

در حالی که گوگل هیچ گونه اطلاعاتی از لیست Things to Do به اشتراک نگذاشته است ، آنها موفقیت را در پیوندهای رزرو هتل رایگان برای شرکای کوچک و بزرگ ذکر کرده اند – یکی از شرکای خود بیش از 4.7 میلیون دلار درآمد اضافی از پیوندهای رزرو رایگان ذکر کرده است. گوگل توانسته است هتل ها را بدون دریافت هزینه اضافی رزرو کند و هدف آنها این است که شرکت های گردشگری و جاذبه با موفقیت مشابهی روبرو شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

چه طور باید شروع کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آگهی های کاری که باید انجام دهید ، فرم علاقه شریک را اینجا ارسال کنید.

پس از تأیید ، تبلیغ کنندگان این قابلیت را دارند که مستقیماً با Google یا از طریق یک شریک اتصال برقرار شده ادغام شوند. Google مشاغل را تشویق می کند تا ابتدا به Google با یکی از شرکای اتصال ، که در قسمت راهنما ذکر شده است ، متصل شوند.

منبع:

کمک به مسافران برای کشف کارهای جدید