دسترسی گسترده و بهبودهایی به هوش مصنوعی مولد در Performance Max
نوآوری هوش مصنوعی نتایج قدرتمندی را برای تبلیغ کنندگان ما ارائه می دهد. این به آنها کمک میکند تا کمپینهای مؤثرتری ایجاد کنند و داراییهای خلاقانهای را با حجم، سرعت و تغییرات مورد نیاز برای جذب مشتریان به روشهای مرتبط ایجاد کنند. بازاریابان و شرکای آژانس در قلب فرآیند خلاق باقی میمانند و از درک عمیق مشتریان و کسبوکار خود برای هدایت هوش مصنوعی با ورودیهای مناسب برای ایجاد خلاقیت معنیدار که کارایی دارد، استفاده میکنند.
در Performance Max، ما از راه اندازی تولید دارایی های مبتنی بر هوش مصنوعی و ویرایش تصویر در ماه نوامبر خبر دادیم. این موارد به شما کمک می کند که دارایی های متن و تصویر بیشتری را برای کمپین خود تنها با چند کلیک ایجاد کنید. تولید دارایی در حال حاضر در سطح جهانی به زبان انگلیسی با زبان های بیشتری در راه است. ویرایش تصویر در ماه مارس در ایالات متحده به پایان می رسد و مدت کوتاهی پس از آن، گسترش جهانی انگلیسی نیز به پایان می رسد.
ما همچنین در حال بهبود این قابلیتهای تولید دارایی با جمینی، تواناترین مدل هوش مصنوعی گوگل هستیم. Performance Max اکنون می تواند عناوین طولانی ایجاد کند و به زودی تولید لینک سایت در راه است. هر دوی این ویژگیهای جدید از قابلیتهای استدلال پیچیده مدل Gemini برای تولید داراییهای متنی استفاده میکنند.
به زودی، وقتی مدلهای تولید تصویر خود را به Imagen 2 که برای Google Ads اقتباس شده است ارتقا میدهیم، میتوانید با استفاده از Performance Max تصاویر سبک زندگی ایجاد کنید که افراد را در حال عمل نشان میدهد. به طور مشابه، ویرایش تصویر همچنین شامل توانایی تولید و افزودن پسزمینههایی است که افراد را نشان میدهد. و اگر تصاویر موجودی دارید که عملکرد خوبی دارند؟ شما قادر خواهید بود گزینه های جدیدی مشابه آنها ایجاد کنید تا ایده های خلاقانه خود را حتی بیشتر گسترش دهید. البته، تبلیغکنندگان کنترل کامل خود را حفظ میکنند و میتوانند تمام تصاویر پیشنهادی برای کمپینهای خود را بررسی کنند. و ما اجازه تولید تصاویر افراد نام برده، از جمله افراد مشهور و چهره های عمومی را نمی دهیم.
علاوه بر این، تبلیغکنندگان نمیتوانند از حداکثر عملکرد یا تولید دارایی برای ایجاد محتوایی استفاده کنند که خشونت، ارائه نادرست یا هر محتوای دیگری را که توسط خطمشیهای طولانی مدت Google Ads و دستورالعملهای استفاده از هوش مصنوعی منع شده است، ترویج میکند. ما همچنین از مکانیسمهایی مانند واترمارکینگ با SynthID استفاده میکنیم که اجازه میدهد تصاویر بهعنوان تولیدشده توسط هوش مصنوعی شناسایی شوند. Imagen2 و SynthID فناوری هایی هستند که توسط Google DeepMind توسعه یافته اند.
ما به بهبود این قابلیتهای نسل جدید برای تبلیغکنندگان مطابق با اصول و شیوههای هوش مصنوعی خود ادامه خواهیم داد تا به نوآوری مسئولانه ادامه دهیم.