بررسی های 3 ستاره منجر به کاهش -70٪ در اعتماد می شود [Data Study]

بر کسی پوشیده نیست که نظرات آنلاین به منبع اصلی برای مصرف کنندگان در هنگام تحقیق در مورد یک تجارت، محصول یا خدمات تبدیل شده است. با این حال، برخی ممکن است تعجب کنند که بررسی های آنلاین واقعاً چقدر بر تصمیمات خرید مصرف کننده تأثیر می گذارد، بنابراین ما مطالعه ای را برای تعیین ارزش واقعی بررسی های آنلاین انجام دادیم. ما یک نظرسنجی برای جمع‌آوری پاسخ‌ها از بیش از 1000 مصرف‌کننده گردآوری کردیم و 5 نکته کلیدی در مورد قدرت بررسی آنلاین کشف کردیم.

چه تعداد از مصرف کنندگان قبل از تصمیم گیری برای خرید به بررسی آنلاین روی می آورند؟

حدود 98 درصد از مصرف‌کنندگان پاسخ دادند که احتمالاً هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، از نظرات آنلاین استفاده می‌کنند. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان تصریح کردند که “به احتمال زیاد” از نظرات آنلاین استفاده می کنند.

غذای آماده شماره 1: بررسی های آنلاین به عامل بزرگی در کمک به مصرف کنندگان در تصمیم گیری برای تصمیم گیری برای خرید یا عدم تمایل آنها تبدیل شده است.

آیا بررسی های آنلاین بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان تأثیری دارد؟

فقط بیش از 99٪ از مشتریان پاسخ دادند که بررسی های آنلاین حداقل “تا حدودی مهم” در هنگام تصمیم گیری خرید هستند، در حالی که 84٪ از مصرف کنندگان تصریح کردند که بررسی های آنلاین برای تصمیم کلی آنها “بسیار” یا “بسیار” مهم است.

نمودار دایره‌ای که داده‌هایی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان چقدر به بررسی آنلاین اهمیت می‌دهند.

غذای آماده شماره 2: هنگام تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات، مشتریان به بازخورد در بررسی های آنلاین اهمیت می دهند و قبل از تصمیم گیری نهایی، آن بازخورد را در نظر می گیرند.

احساس راحتی مصرف کنندگان در مورد یک محصول یا خدمات بر اساس رتبه بندی ستاره چقدر است؟

1025 مورد نظرسنجی گفتند که به یک محصول یا خدمات 4 ستاره اعتماد خواهند کرد. با این حال تنها 307 نفر گفتند که به یکی با 3 ستاره اعتماد خواهند کرد. این منجر به کاهش -70٪ اعتماد هنگام انتقال از 4 ستاره به 3 ستاره می شود. این عدد حتی با رتبه بندی 1 تا 2 ستاره به کمتر از 1٪ کاهش می یابد.

نمودار میله‌ای که داده‌هایی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان یک کسب‌وکار قبل از خرید به چه حداقل رتبه‌بندی ستاره نیاز دارند.

غذای آماده شماره 3: کاهش تنها یک ستاره از رتبه 4 به 3 ستاره در یک محصول یا خدمات می تواند به شدت بر سطح راحتی مصرف کننده در هنگام تصمیم گیری برای خرید تأثیر بگذارد. مصرف کنندگان برای بازخورد مشتری ارزش قائل هستند و وقتی می بینند که احساسات کلی پیرامون یک محصول یا خدمات کمتر از رتبه 4 ستاره است، تصمیم خود را زیر سوال می برند.

آیا سن می تواند بر احتمال اینکه مصرف کننده در مورد محصول یا خدماتی قبل از خرید تحقیق می کند تأثیر بگذارد؟

بر اساس داده های نظرسنجی ما، سن در تصمیم گیری برای تحقیق قبل از خرید نقش دارد. مصرف کنندگان 18 تا 40 ساله پاسخ دادند که قبل از تصمیم گیری برای خرید، در مورد محصول یا خدمات با هر قیمتی تحقیق می کنند. در مقابل، بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان بالای 57 سال پاسخ دادند که بدون توجه به قیمت، قبل از تصمیم‌گیری درباره خرید تحقیق نمی‌کنند.

نمودار میله‌ای که داده‌هایی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چقدر احتمال دارد که مصرف‌کنندگان در مورد بررسی‌ها بر اساس نقطه قیمت و گروه سنی مصرف‌کننده تحقیق کنند.

غذای آماده شماره 4: علیرغم اینکه برخی از مصرف کنندگان مسن قبل از خرید، برای تحقیق آنلاین درباره محصول یا خدمات وقت نمی گذارند، واضح است که اکثر مصرف کنندگان هنوز برای کمک به تصمیم گیری به بررسی های آنلاین متکی هستند. برای بسیاری از مصرف کنندگانی که در نظرسنجی ما شرکت کردند، قیمت آنچنان مهم نیست، زیرا آنها علاقه مند به خواندن نظرات آنلاین بدون توجه به گرانی یک محصول یا خدمات هستند.

چند مقاله منفی لازم است تا یک مصرف کننده را از خرید در حین تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات باز دارد؟

55٪ از مصرف کنندگان پاسخ دادند که فقط 2-3 مقاله منفی در نتایج جستجو لازم است تا آنها در مورد خرید یک محصول یا خدمات خاص تصمیم بگیرند، در حالی که 2.6٪ گفتند که فقط یک مقاله منفی برای متوقف کردن آنها لازم است.

نمودار دایره‌ای که داده‌هایی را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه ممکن است مقالات منفی در مورد یک کسب‌وکار برای تصمیم‌گیری مصرف‌کنندگان در برابر خرید تصمیم بگیرند.

غذای آماده شماره 5: نظرات فقط به صورت رتبه بندی ستاره یا لیست Yelp نیستند. مصرف کنندگان هنگام تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات به مقالات رتبه بندی برتر نیز نگاه می کنند و دیدن چندین مقاله منفی می تواند تحقیقات آنها را متوقف کند و در نهایت تصمیم بگیرند که خرید خود را دنبال نکنند.

روش شناسی

ما از 1070 نفر نظرسنجی کردیم تا نظرات آنها را در مورد بررسی های آنلاین و میزان تأثیر آنها بر تصمیمات خرید آنها جویا شویم. ما این داده ها را برای یافتن بینش های کلیدی مصرف کننده بر اساس پاسخ های نظرسنجی آنها و همچنین اطلاعات کلیدی جمعیت شناختی تجزیه و تحلیل کردیم.

همانطور که این داده ها تایید می کند، بررسی های آنلاین می تواند به شدت بر تصمیم نهایی مصرف کننده هنگام در نظر گرفتن خرید یک محصول یا خدمات تأثیر بگذارد. این بدان معنی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که سایت های نقد آنلاین خود را به خوبی مدیریت و بهینه نگه دارید. این شامل پاسخ دادن به بررسی‌های همه احساسات، درک دستورالعمل‌های هر سایت بررسی، ایجاد استراتژی درخواست بررسی و موارد دیگر است. در Go Fish Digital، تیم مدیریت شهرت آنلاین ما در مدیریت بررسی آنلاین به خوبی مهارت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما، امروز با ما تماس بگیرید!

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور