یک پیشنهاد: چگونه Parler می تواند به طور واقعی در برابر سانسور مقاوم شود؟

عکس پروفایل Andrew Magdy Kamal Hacker Noon

جای تعجب نیست که من خیلی طرفدار سانسور نیستم. شبکه اجتماعی معروف به پارلر قصد دارد یک شبکه اجتماعی مقاوم در برابر سانسور یا نوعی رسانه جایگزین برای توییتر باشد. Parler یک سایت میکرو وبلاگ نویسی است و درست مثل سایر شبکه های اجتماعی مانند Gab ، آنها از لحاظ سیاسی به هیچ حزب حزبی وابسته نیستند.

سلب مسئولیت: نظرات این مقاله فقط به نویسنده تعلق دارد. این مقاله منعکس کننده نظرات هکر نون نیست.

صحبت در مورد این شبکه های اجتماعی می تواند به راحتی برچسب سخنان نفرت انگیز شما را بخورد و بسیاری از مردم فکر می کنند که این اشکال جایگزین شبکه های اجتماعی آلت درست یا ضد یهودی هستند.

هیچ یک از جریانهای اصلی رسانه در مورد چگونگی جوامع شکوفایی QAnon در فیس بوک یا توییتر و اینستاگرام صحبت نمی کنند. با این حال ، آنها هنوز هم مشکلی ندارند که پارلر را به عنوان مسئولیت اجتماعی درصد کمی از کاربران حاشیه ای برچسب گذاری کنند.

حالا اشتباه نکنید ، من با خاتمه اجباری / خروج جان ماتز مخالفم. با این حال ، این موضوع این پست نیست. نکته این پست این است که پارلر در پایان روز یک محصول است و آنها در تلاشند تا جایگزینی برای رقابت خود ارائه دهند. رقابت چه می کند؟ این رقابت یک کارزاری را آغاز می کند و آنها را مقصر خشونت می داند ، در حالی که وقتی به سمت دیگر نگاه می کنید …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور