گوگل تبلیغات افزایش قیمت و سرزنش قربانی را ممنوع می کند

گوگل به‌روزرسانی خط‌مشی خود را در مورد محتوای نامناسب برای تبلیغات اعلام کرده است، با هدف رسیدگی بهتر به تبلیغات در حال اجرا در رویدادهای حساس جهان یا در مورد آن.

خط مشی جدید در فوریه 2024 اجرایی می شود و به طور واضح تر تعریف می کند که چه چیزی یک “رویداد حساس” برای اهداف منع برخی تبلیغات سوء استفاده کننده یا غیر حساس است.

تعریف رویدادهای حساس

طبق خط‌مشی به‌روزشده، رویداد حساس به‌عنوان یک وضعیت پیش‌بینی‌نشده یا غیرمنتظره تعریف می‌شود که خطر قابل‌توجهی برای توانایی Google در ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و مرتبط و در عین حال کاهش محتوای غیرحساس در ویژگی‌های برجسته و پول‌ساز ایجاد می‌کند.

رویدادهای حساس شامل مواردی هستند که تأثیرات اجتماعی، فرهنگی یا سیاسی عمده ای دارند مانند شرایط اضطراری مدنی، بلایای طبیعی، بحران های بهداشت عمومی، تروریسم، درگیری یا خشونت دسته جمعی.

در طی چنین رویدادهایی ، گوگل ممکن است اقدامات خود را برای رفع خطرات مربوط به اطلاعات نادرست ، کلاهبرداری ، افزایش قیمت و سایر شیوه های درنده انجام دهد.

اعمال استثماری ممنوع

خط مشی به روز شده نمونه های زیر از تبلیغات ممنوع را ارائه می دهد:

  • افزایش قیمت: تبلیغات مربوط به محصولات یا خدماتی که به طور مصنوعی قیمت ها را در طی بحران ها باد می کنند یا دسترسی به منابع حیاتی را ممنوع می کنند.
  • ترافیک نادرست: تبلیغ کنندگان از استفاده از کلمات کلیدی مربوط به یک رویداد حساس برای هدایت ترافیک اضافی و غیر مرتبط با محتوای خود ممنوع هستند.
  • سرزنش قربانی: تبلیغاتی که ادعا می کنند برخی از قربانیان از حمایت حمایت می کنند ممنوع است.

تعهد گوگل به تبلیغات مسئولانه

به روز رسانی گوگل به خط مشی محتوای نامناسب خود برای تبلیغات، با هدف ایجاد تعادل در طول رویدادهای مهم جهانی است.

از یک طرف، این شرکت به دنبال دسترسی به اطلاعات به موقع و حفظ جریان های درآمدی است که از محتوا و خدمات آنلاین پشتیبانی می کند. با این حال، گوگل با افزایش تقاضا برای محدود کردن اطلاعات نادرست و بهره برداری در پلتفرم های تبلیغاتی خود مواجه است.

محدودیت های گسترده در مورد رویدادهای حساس نشان می دهد که تلاش های مداوم Google برای رسیدگی به این مسائل را نشان می دهد.

برای تبلیغ کنندگان و ناشران ، سیاست های در حال تغییر نیاز به توجه جدی دارند تا سازگار باشند. و برای کاربران ، هنوز هم دیده می شود که چگونه قوانین در لحظه هایی که بیشتر مهم هستند ، تبلیغات مضر را مهار می کند.


تصویر ویژه: Shutterstock/Chay_Tee

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور